بر اساس آخرین نظرسنجی های میدانی صبح امروز دکتر محمد صادق حسنی جوریابی با اختلاف آراء بعنوان نماینده مردم رشت در دور دوم انتخابات مجلس دهم انتخاب خواهد شد

به گزارش ندای گیلان بر اساس آخرین نظرسنجی های میدانی صبح امروز در سطح شهر رشت دکتر محمد صادق حسنی جوریابی با اختلاف آراء بعنوان نماینده مردم رشت در دور دوم انتخابات مجلس دهم انتخاب خواهد شد.
همچنین بر اساس این نظر سنجی جبار کوچکی نژاد یکی دیگر از سه نماینده مردم رشت در پارلمان خواهد بود که برای سومین بار متمادی ردای نمایندگی مردم رشت را بر تن خواهد کرد.
محمد صادق حسنی دارای مدرک تحصلی دکتری اقتصاد و مورد حمایت شورای هماهنگی اصلاح طلبان است که با حمایت این جریان به دور دوم انتخابات راه یافت و در دور دوم حمایت تمام قد شخصیتهای برجسته اصلاح طلب و اعتدال گرا از جمله عارف، دکتر نوبخت، الیاس حضرتی،مصطفی کواکبیان، غلامعلی جعفرزاده، حسن تامینی و دیگر سیاسییون از وی چنان فضای باور نکردنی را ایجاد کرده است که پیش بینی می شود با آرای بسیار بالا و کم سابقه به مجلس شورای اسلامی راه خواهد یافت.
جبار کوچکی نژاد نماینده معتدل جریان اصولگرایی است که مورد حمایت لیست اصولگرایان گیلان قرار گرفته و با توجه به تجربه و انعطافی که دارد توانسته نظر مردم رشت را به خود جلب نماید و با حمایت تیم دلخوش نماینده مقتدر صومعه سرا و جامعه فرهنگیان و روستائیان و سایر اقشار، پیش بینی می شود وی  یکی از سه نماینده راه یافته رشت به مجلس خواهد بود.

اما با وجود همه این ها رشت شهر متغییر هاست؛و باید منتظر ماند و دید نظر سنجی ها و گمانه زنی ها درست از آب در می آید یا خیر؟!