استاندار گیلان با بیان اینکه یکی از حربه‌های نظام استکبار در این جنگ القای ناکارآمدی نظام اسلامی با بهره گیری از امپراطوری رسانه‌ای است، تصریح کرد: در دوران شیوع کرونا بارها شاهد هجمه و فرافکنی علیه انقلاب و نظام بوده ایم.

به گزارش ندای گیلان،ارسلان زارع شامگاه شنبه در دیدار مدیران تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان، اظهار کرد: دستور تأسیس این سازمان‌ها از سوی امام راحل در راستای ترویج آرمان‌های فرهنگی و دینی بوده است.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های سازمان تبلیغات، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی – مردمی است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم به وظیفه خطیر و نقش این سازمان اشاره کرده است.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به جنگ روانی دشمنان علیه نظام و انقلاب و با تأکید بر اینکه باید تدابیر لازم در برابر این هجمه‌ها اتخاذ شود، گفت: یکی از راهکارهای مناسب در برابر این هجمه‌ها تبلیغ است.

وی با بیان اینکه یکی از حربه‌های نظام استکبار در این جنگ القای ناکارآمدی نظام اسلامی با بهره گیری از امپراطوری رسانه‌ای است، تصریح کرد: در دوران شیوع کرونا بارها شاهد هجمه و فرافکنی علیه انقلاب و نظام بوده ایم.

زارع با اشاره به فعالیت و حضور جهادی روحانیون در ایام کرونا برای کمک به کادر درمان و پرستاران، بیان کرد: برای مبارزه با کرونا و مهار کامل این ویروس به فرموده رهبر معظم انقلاب باید با عزم ملی و همگانی در کنار یکدیگر باشیم.

وی مهم‌ترین عامل موفقیت‌های کسب شده در زمینه مبارزه با کرونا در سطح ملی و استانی عمل به همین توصیه رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: همچنان نیازمند وجود همین همدلی و عزم ملی و همگانی برای مهار کامل این ویروس هستیم.

استاندار گیلان در ادامه با تأکید به نقش مهم تبلیغ و اطلاع رسانی آموزه‌های دینی در سطح جامعه، افزود: باید با بهره گیری از طرح‌های نوآورانه و ابتکاری و ابزارهای هنری و با در نظر گرفتن سلایق مختلف آحاد جامعه در این مسیر گام برداریم.