فرماندار بندر آستارا از جمع آوری حدود ۱۳۰ میلیون تومان در جشن گلریزان این شهرستان برای آزادی ۱۷ زندانی جرائم غیر عمد خبر داد.

به گزارش ندای گیلان  از آستارا، عنایت رضایی پور در آیین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران از بندگان خوب خدا هستند که با تاسی از ائمه اطهار (ع) در همه ایام سال و در موضوعات مختلف بویژه در ماه میهمانی خدا پیش قدم بوده و حضور در جمع این عزیزان برایم مایه افتخار است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با کاهش آسیب های اجتماعی تعداد زندانیان کم شود و اگر فردی به صورت غیر عمد در بند افتاد، با اقدامی ارزشمند به کمک او بشتابیم.

رضایی پور با تاکید بر اینکه تمام تلاش مسئولان شهرستان رفع معضل بیکاری است، گفت: آستارا شهرستان ظرفیت‌ها است و باید از فرصت توسعه زیرساخت ها و پیشرفت منطقه در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری استفاده شود.

دادستان عمومی و انقلاب آستارا گفت: هم‌اکنون ۱۷ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مجموع بدهی ۱۴ میلیارد تومانی در زندان‌ آستارا در انتظار کمک و دستان پر سخاوت خیرین شهرستان هستند.

یاسر همدمی با قدردانی از همه خیرین نیک اندیش و خداجو، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷ نفر به دلیل جرایم غیر عمد و مالی هم اکنون در زندان آستارا هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته مبلغ دو میلیارد تومان توسط ستاد دیه استان گیلان، خیران و انجمن حمایت از زندانیان آستارا جمع آوری شد که توسط آن ۴۴ زندانی جرایم غیرعمد از زندان این شهرستان آزاد شدند، افزود: خیران آستارا همواره در کار خیر پیش قدم بوده اند و امسال نیز با حمایت این عزیزان زندانیان جرایم غیر عمد آزاد خواهند شد.