خوش برش با بیان اینکه در این آتش سوزی یک باب منزل مسکونی و ۸ باب مغازه به صورت ۱۰۰ درصد در آتش سوخت، گفت: سه مغازه نیز تنها از ناحیه سربندی دچار حریق شدند.

به گزارش ندای گیلان،امین خوش برش در گفتگویی با اشاره به اینکه شامگاه گذشته تعدادی مغازه و یک باب منزل مسکونی در محله دخانیات فومن دچار حریق شد، اظهار کرد: آتش سوزی ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه شامگاه گذشته رخ داد.

وی با بیان اینکه در این آتش سوزی ۱۱ باب مغازه و یک باب منزل مسکونی دچار حریق شد، افزود: به محض اطلاع به آتش نشانی ۳ خودروی اطفای حریق و دو خودروی آبرسانی به همراه ۱۳ مأمور آتش نشانی به محل اعزام شدند.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن ادامه داد: برای اطفای این حریق چهار خودروی آبرسان نیز از شهرهای صومعه سرا و ماکلوان و دهستان گشت حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی نداشته و تنها یک آتش نشانی دچار مصدوم جزئی شد که به صورت سرپایی مداوا شد، بیان کرد: علت حادثه و همچنین میزان خسارت در دست بررسی که متعاقباً اعلام می‌شود.

خوش برش در ادامه با بیان اینکه در این آتش سوزی یک باب منزل مسکونی و ۸ باب مغازه به صورت ۱۰۰ درصد در آتش سوخت، گفت: سه مغازه نیز تنها از ناحیه سربندی دچار حریق شدند.

وی علت گسترش حریق را نبود دیوار آتش بُر میان مغازه‌ها عنوان کرد.

به گفته شاهدان عینی آتش‌سوزی از یک باب مغازه آغاز و با توجه به اینکه افراد به صورت خود جوش اقدام به خاموش کردن آتش کرده و دیر به آتش نشانی اطلاع دادند و با توجه به ترافیک شدید شب گذشته شهر فومن و حضور با تأخیر آتش نشانی در محل سبب گسترش آتش و مهار آن در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شد.

  • منبع خبر : مهر