وارسته حمایت و جذب سرمایه‌گذار را از اولویت های کاری همه مدیران دستگاههای اجرایی دانست و افزود : حمایت و جذب سرمایه‌گذار برای تولید و ایجاد اشتغال باید از اولویت کاری همه مدیران دستگاه‌ها باشد

به گزارش ندای گیلان،علی وارسته بهداني ، فرماندار شهرستان رودسر در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودسر گفت : در برنامه ششم توسعه دو شاخص مهم جمعیت و محرومیت برای تقسیم اعتبارات موردتوجه برنامه ریزان کشوری قرار گرفته است .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود از اعتبار بودجه حدود 30میلیارد تومان برای رودسر در سال جاری خبر داد و افزود: تخصیص این اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی هاي سرمايه اي ، ماده 180و سه درصد نفت و گاز بوده که نسبت به سنوات گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با توصیه  به مدیران دستگاه‌ها به منظور تلاش برای جذب اعتبارات اختصاص‌یافته ، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید با سازمان مربوطه خود ارتباط بیشتری داشته و اعتبارات بیشتری را جذب نمایند و همچنین در ارتباط با پروژه ها نظارت و کنترل لازم را داشته باشند .

وی حمایت و جذب سرمایه‌گذار را از اولویت های کاری همه مدیران دستگاههای اجرایی دانست و افزود : حمایت و جذب سرمایه‌گذار برای تولید و ایجاد اشتغال باید از اولویت کاری همه مدیران دستگاه‌ها باشد تا با افزایش روند سرمایه‌گذاری در منطقه وضعیت کار و تولید در مسیر رشد قرار گیرد.

علی وارسته بهداني ،سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در پایان سخنان خود از تلاش همه مدیران دستگاه‌ها قدردانی نمود و افزود: همه باید در فضای همدلی و همکاری در راستای اهداف نظام و تحقق برنامه‌های دولت تلاش نماییم و همواره پیگیر امور باشیم .