مسعود نصرتی گفت: از جایگاه واقعی رشت دور شده ایم و این شایسته شهروندان نیست و رسیدن به جایگاه واقعی دور از انتظار نیست .

به گزارش ندای گیلان،شهردار منتخب رشت در آیین معارفه خود که پیش از ظهر امروز در رشت برگزار شد با تقدیر از حضور تمامی مدیران و شهروندان حاضر در مراسم معارفه اظهار کرد: معارفه در مراسم هفتصد نفره که کاملا سالن پر شده است نیازمند یک شروع و حرکت محکم و استوار می باشد.

مسعود نصرتی افزود: شهر رشت بر اساس آمار رسمی سال ۵۵ به عنوان پنج شهر صاحب زیر ساخت و توسعه کشور معرفی شد و ما باید آن شرایط را مجدد فراهم کنیم.

وی با تقدیر از حضور نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حدود بیست سال است که موضوع گوهر رود و زرجوب مورد بحث و بررسی است و ان شاا… با اتحاد و همدلی که وجود دارد اینکار با اقتدار آغاز و به سرانجام خواهد رسید.

شهردار رشت در خصوص ثبت تالاب عینک در جمع تالاب شهرها بعنوان بزرگترین تالاب شهری در منطقه تصریح کرد: انشاءالله شاهد ثبت تالاب عینک در کنوانسیون رامسر باشیم .

نصرتی در خصوص خرید دستگاه زباله سوز اظهار کرد: تمام تلاشمان را بکار خواهیم گرفت تا اعتبار یکصد و چهل میلیارد تومانی این بخش برای رشت نیز محقق شود.

شهردار رشت با بیان اینکه شهرداری رشت به تنهایی قادر به تحقق اهداف مدیریت شهری است گفت: باید به گونه ای عمل شود تا سرمایه گذار برای سرمایه گذاری جذب شود و حتما در این راستا برنامه ریزیهایی خواهیم داشت.

وی در خصوص پیگیری مطالبات شهرداری رشت افزود: در این خصوص نیز برنامه های متعددی را داریم و با دریافت مطالبات به مباحث و اهداف شهری خواهیم پرداخت.

نصرتی با اذعان به اینکه ثبات مدیریتی از جمله برنامه هایم می باشد گفت: تقاضا دارم تمام دغدغه مندان شهر رشت که برای ارتقای رشت قلبشان می تپد به یاری ما بیایند و شهر رشت و استان گیلان بالاتر از گردشگران زیارتی که به مشهد مقدس ورود می کنند گردشگرپذیر تر است و اگر صنعت گردشگری محقق شود اشتغالزایی که بزرگترین دغدغه استان و اعضای شورا است مرتفع خواهد شد.

شهردار رشت آسفالت را یکی از نیازهای اولیه شهر دانست و تصریح کرد: وظیفه ذاتی و حاکمیتی مدیریت شهر به عنوان کارهای روزانه آسفالت، رفت و روب و.. است و اینها جزو برنامه نیست و وظیفه است .

وی گفت: در دفترچه رشت به سمت شکوفایی برنامه های خوبی برای رشت تدوین شده است و خدا را شاکرم که در این شهر فرهیخته به خدمت خواهم پرداخت و یقین می دانم که همه شهروندان رشت در تحقق این برنامه تاثیر گذار هستند.

نصرتی افزود: استان گیلان ظرفیتهای ملی بالایی دارد و امیدوارم با تعامل و همدلی ما بین خانواده شهرداری رشت با دیگر دستگاهها ، نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان بتوانیم شاهد تحقق بهترینها برای شهر رشت باشیم.

شهردار رشت با بیان اینکه پرسنل شهرداری رشت با حداقل ها مشغول به فعالیت هستند گفت: امیدوارم حمایت استاندار و نماینده ولی فقیه و اعضای شورا و همراهی شهروندان رشت را در راستای تحقق اهداف داشته باشیم.

مسعود نصرتی افزود: از جایگاه واقعی رشت دور شده ایم و این شایسته شهروندان نیست و رسیدن به جایگاه واقعی دور از انتظار نیست .

وی با اذعان به اینکه از حضور چهره های توانمند ، جوانان خلاق و بانوان برای پیشبرد اهداف در نظر گرفته شده استفاده خواهیم کرد گفت: امیدوارم به زودی مشکلات برطرف و شاهد رسیدن رشت به جایگاه واقعی اش باشیم.

  در مراسم معارفه شهردار رشت حاج محمدی مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور و داوود محمدی رئیس کمیسیون ماده صد مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.