نکته بسیار جالب این برنامه آن است که تمامی آیتم های برنامه با زبان و گویش محلی گیلان پخش می شود و از مجریان و بازیگران گیلانی در این برنامه استفاده می گردد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، برنامه محلی تی شبکه که از شبکه استانی باران پخش می شود که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید.

این شبکه که مشکلات اجتماع را در قالب طنز مطرح می نماید دارای تنوع گوناگون است و یکی از محاسن بسیار خاصی که این برنامه دارد این است که بصورت زنده با حضور میهمانان و بازیگران پخش میشود.

پخش زنده تی شبکه، ریسک پذیری تهیه کننده و دست اندرکاران این برنامه بسیار خوب و جذاب را می رساند که توانسته اند با وجود همه مشکلاتی که پخش برنامه زنده داردهر شب روی آنتن رود.

سری اول این برنامه تا اول ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد و  سری دوم آن  نیز از پایان ماه رمضان تا ماه محرم پخش خواهد شد.

photo_2016-05-31_18-09-03

نکته بسیار جالب این برنامه آن است که تمامی آیتم های برنامه با زبان و گویش محلی گیلان پخش می شود و از مجریان و بازیگران  گیلانی در این  برنامه استفاده می گردد.

با توجه به اینکه این برنامه در قالب طنز پخش میشود و دردها و مشکلات جامعه را بیان میکند، شاید این موضوع به مزاج برخی از مدیران  و مسئولان خوش ننشیند و باعث شود تا مدیران صدا و سیما را در جهت توقف این برنامه وادار کند.

این برنامه که ابتکار نو جوانان خوش فکر گیلانی در عرصه برنامه سازی است باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد تا ثابت شود جوانان گیلانی نیز می توانند همچون خندوانه شادی را  مردم گیلان هدیه داده و موجب جلوگیری از هجوم مردم به سمت ماهواره ها گردند.

photo_2016-05-31_18-10-26

حال باید به مدیران صدا وسیمای مرکز گیلان به خاطر پخش  و بها دادن به این برنامه تشکر نمود و از آنان خواست صادقانه به وظیفه خطیر خود در عرصه اطلاع رسانی کوشا بوده و تحت تاثیر هیچ فشار سیاسی قرا نگیرند تا مردم را هم به نظام اسلامی و صدا و سیما امیدوارتر کنند که رسانه ملی درد دل همه مردم را منعکس می نمایند تا هشداری برای مسئولان در جهت رفع مشکلات و خدمت به مردم باشد.