تیم فوتبال سپیدرود رشت برای تداوم صدرنشینی در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در بوشهر به میدان می رود.

نداي گيلان :مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت افزود : تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور به مصاف تیم فوتبال شاهین بوشهر می رود.
رادنی دیدار اظهار کرد: این دو تیم در هفته سوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، عصر چهارشنبه هفته جاری 29 مهر ماه در بوشهر به مصاف هم خواهند رفت.
وی بیان کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت با پیروزی در دو دیدار قبلی خود با کسب شش امتیاز و تفاضل گل 3+ در صدر جدول رده بندی گرده خود قرار دارد و برای تداوم صدرنشینی به مصاف شاهین بوشهر می رود.
وی ادامه داد: البته تیم فوتبال شاهین بوشهر نیز یکی از تیم های خوب و مطرح این رقابت ها محسوب می شود و این تیم نیز با کسب شش امتیاز در مکان دوم جدول گروه خود قرار گرفته اما امیدواریم تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار برابر شاهین بوشهر به برتری دست یابد تا صدرنشینی خود را حفظ کند.
وی اضافه کرد: در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها قرار دارند.
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: نمایندگان فوتبال گیلان با تیم های فولاد اهواز (ب) ، شهرداری ارومیه ، خلخال دشت ، صنعت ساری ، الوند همدان ، پیام وحدت مشهد ، شاهین بوشهر و توسعه کیش هم گروه هستند.
دیدار اضافه کرد: تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها ، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور راه می یابند /ايرنا