در شفت ماجرا قدری فرق کرده است، امروز خبرنگاری که برای پوشش رسانه ای مراسم هفته دولت مشغول تهیه گزارش بود، توسط مسوول روابط عمومی فرماندری با برخورد زشتی مواجه گشت و از مراسم بیرون رانده شد.

کاسپین نوشت:

در هفته منتسب به دولت انتظار این می رود که کارگزاران دولت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اطلاع مردم برسانند تاپروژه ها و طرح های کوچک و بزرگ که ثمره خون هزاران شهید است و با دستان توانمند جوانان این مرز و بوم ساخته شده به اطلاع همگان رسانده شود.

بی شک اطلاع رسانی و عمومی کردن خدمات کارگزاران نظام محقق نمی شود مگر با جهاد جهادگران عرصه اطلاع رسانی و خبرنگاران مومن و دلسوز ؛ که هیچ چیز انتطار ندارند جز اجازه فعالیت و انتقال صیحح و درست اخبار و اطلاعات به مردم.

اما انگار در شفت ماجرا قدری فرق کرده است، امروز خبرنگاری که برای پوشش رسانه ای مراسم هفته دولت مشغول تهیه گزارش بود، توسط مسوول روابط عمومی فرماندری با برخورد زشتی مواجه گشت و از مراسم بیرون رانده شد.

مگر نه این است که دولت تدبیر و امید با هزاران سختی و تورم که ثمره دولت قبل بود و تحریم هایی که به اذعان برخی کج فهم ها کاغذ پاره بیش نبود این دستاورد ها را بدست آورده است، پس چرا اجازه رسانه ای کردن این خدمات داده نشده است، آیا از این حرکت جز این می شود برداشت کرد که برخی ها دنبال زمین زدن دولت تدبیر و امید هستند.

آیا مسئول روابط عمومی فرمانداری دولت تدبیر و امید نمی داند که برای افتتاح هر پروژه چه خون جگر ها خورده شده است .

کم کم داریم به این نتیجه می رسیم که منتقدان محمد رضا محسنی که پیشتر وی را دل در گرو دولت اصولگرایی احمدی نژاد می دانستند بی ربط نمی گفتند، حال ما مانده ایم و مثال معروف دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را!

وقتی کارمند دولت طوری رفتار می کند که ناخواسته فکر کنیم برخی ها دنبال زمین زدن دولت تدبیر و امید هستند ضمن هشدار به همه مسئولین مربوطه در حفظ شان و منزلت جامعه خبری؛ از استاندار گیلان در خواست داریم که به مرتکبین این عمل برخورد شود .