فرمانده انتظامی شفت از توقیف بیش از هزار و 610دستگاه وسيله نقلیه متخلف در این شهرستان در 11ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ علی صداقت  در تشریح این خبر گفت: در راستای تلاش برای کاهش تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن، پليس اين شهرستان از ابتدای سال جاری هزار و610 دستگاه وسيله نقلیه متخلف را توقیف و به پاركينگ منتقل كردند.
اين مقام انتظامي با بیان اینکه برخورد با راکبان موتورسیکلت و رانندگان خودروهای متخلف و قانون گریز از مطالبات به حق و همیشگی شهروندان است، گفت: از علل عمده توقيف وسايل نقليه متخلف ایجاد مزاحمت، نداشتن پلاک،عدم استفاده از کلاه ایمنی و حرکات نمایشی، مارپیچ و رانندگی بدون گواهینامه بوده است.
وی با تاکید بر اینکه فراهم کردن آسایش و امنیت برای شهروندان مهمترین اولویت پلیس است، از رانندگان وسایل نقلیه به خصوص راکبان موتورسیکلت خواست، با شناخت و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از تخلفات، زمینه آرامش و آسایش خود و دیگران را فراهم آورند.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با استناد ماده20 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، محل بار غیر مقارن، حرکت نمایشی مارپیچ،تک چرخ، عدم استفاده از کلاه ایمنی و…تخلف محسوب شده و موتورسیکلت به مدت یک هفته توقیف خواهد شد.