نجفی گفت:مجموع شرایط حاکی از آینده روشن و بهتر برای گیلان است و ما متعهد به مردم این استان هستیم تا برای دست یافتن به آینده ای بهتر برای نظام اسلامی و استان، تلاش کنیم

ندای گیلان:محمدعلی نجفی روز شنبه در مراسم گازرسانی همزمان به 200 روستای استان گیلان که به صورت نمادین در روستای بوئین شهرستان فومن برگزار شد، بیان داشت: برغم محدودیت شدید مالی دولت، در سال 94 با هدایت و تدبیر رئیس جمهوری، آمارها و ارقام حاکی از پیشرفت پروژه های عمرانی است.
وی با بیان اینکه در گیلان نیز در بخش آب، برق ، راه و گاز رشد داشته ایم، تصریح کرد: پروژه های مصوب سفر رئیس جمهوری نیز در بخش های مختلف به ویژه راه آهن در حال پیگیری است.
نجفی ادامه داد: مجموع شرایط حاکی از آینده روشن و بهتر برای گیلان است و ما متعهد به مردم این استان هستیم تا با وجود سلایق و اندیشه های مختلف، ولی با اعتقاد مشترک به دست یافتن آینده ای بهتر برای نظام اسلامی و استان، تلاش کنیم.
استاندار گیلان افزود: توسعه بدون رعایت مسائل زیست محیطی را قبول نداریم و با این فضا و همکاری کارها پیش می رود و در بخش گازرسانی نیز این حجم کارها با رعایت این اصل مهم انجام می شود.
وی گازرسانی به این روستاها را در 12 شهرستان آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رودبار، رودسر، سیاهکل، شفت، صومعه سرا، فومن، لاهیجان، لنگرود و ماسال عنوان و اضافه کرد: لاهیجان با 45 ، فومن 40 و رشت 38 روستا ، بیشترین تعداد پروژه ها را در زمینه گازرسانی دارند.
نجفی خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به این تعداد روستا، یک هزار و 300 میلیارد ریال هزینه شده و با گازرسانی به این روستاها، 27 هزار خانوار از نعمت گاز بهره مند شده اند.