فرماندار رشت گفت:با توجه به اینکه در بحران کرونا، آموزش‌ها به صورت آنلاین و در فضای مجازی ارائه می‌شود، باید ارتقای کیفیت آموزش و توجه به پرورش دانش آموزان به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ندای گیلان،علی فتح اللهی عصر امروز در جلسه آموزش و پرورش شهرستان رشت با بیان اینکه آموزش و پرورش از مقوله‌های مهم جامعه بوده و زمینه ساز رشد فکری و فرهنگی یک انسان شمرده می‌شود، افزود: با توجه به اینکه در بحران کرونا، آموزش‌ها به صورت آنلاین و در فضای مجازی ارائه می‌شود، باید ارتقای کیفیت آموزش و توجه به پرورش دانش آموزان به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
وی با تاکید بر لزوم توجه جدی فرهنگیان و اولیاء به رشد و پرورش دانش آموزان در شرایط کرونایی امروز، تصریح کرد: کم‌کاری و بی‌انگیزگی در فعالیت‌های آموزشی و همچنین در حوزه پرورشی مشکلاتی را در آینده برای دانش آموزان ایجاد می‌کند.
فرماندار رشت برنامه محوری را راهکار برون رفت سرافرازانه از این بحران دانست و تاکید کرد: بحران کرونا ویروس نبایستی در فراگیری علم و دانش و پرورش مانع ایجاد کند.
فتح اللهی با بیان اینکه نیازمند تغییر رویکرد در روش های آموزشی با توجه به بحران کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از زیرساخت‌ها و فضاهای ایجاد شده می‌توان در فعالیت‌های آموزشی و همچنین پرورشی، زمینه ایجاد تحول در این حوزه را فراهم آوریم.