حجت‌الاسلام سیدطه هاشمی در جلسه شورای راهبردی فرهنگی‌ـ‌اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شناخت نیاز مخاطب و تولید بسته‌های فرهنگی مناسب را در دستور کار دانشگاه عنوان کرد.

ندای گیلان:حجت‌الاسلام سیدطه هاشمی در جلسه شورای راهبردی فرهنگی‌ـ‌اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شناخت نیاز مخاطب و تولید بسته‌های فرهنگی مناسب را در دستور کار دانشگاه عنوان کرد.

وی با اشاره به افزایش بودجه فرهنگی دانشگاه آزاد افزود: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگی، در مدیریت جدید دانشگاه بودجه فرهنگی آن 10 درصد افزایش یافته است.

معاون فرهنگی‌‌ـاجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت‌های این حوزه در بین اساتید، کارکنان و دانشجویان را دارای گستردگی خواند و از تنظیم و اجرای سند توسعه فرهنگی این دانشگاه تا پایان سال 95 خبر داد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پژوهش می‌تواند با پیوست فرهنگی کاربردی باشد و سند توسعه فرهنگی ارائه دهد، خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی دانشگاه باید از جنس دانشگاه و اخلاق‌مدار باشند.

هاشمی عملیاتی کردن طرح‌های فرهنگی در بخش‌های کالبدی، نهادی و رخدادگرا را مورد تاکید اعضای شورای راهبردی فرهنگی‌ـ‌اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان دانست.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان نیز در نشست مذکور راهبرد و نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی‌ـ اجتماعی واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان را از اهداف برگزاری نشست مذکور عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سیدعلی میرابراهیمی بررسی و تصویب طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی در واحدها و مراکز دانشگاهی استان و… را از وظایف شورای مذکور دانست.