شرکت های تولیدی صندق بازنشستگی فولاد در سال ۱۳۹۹ (سال جهش تولید ) به سودآوری رسیدند.

به گزارش ندای گیلان و به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، شرکت های تولیدی تابعه صندوق شامل شرکت های سنگ آهن مرکزی ایران، زغالسنگ کرمان و معادن اسفندقه از زیرمجموعه های شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد در سال جهش تولید سود آور بوده اند.
همچنین بر اساس این گزارش شرکت دخانیات ایران از دیگر شرکت های زیر مجموعه صندوق نیز در سال ۱۳۹۹ دارای سود عملیاتی بوده است.
لازم به ذکر است صندوق بازنشستگی فولاد در یک سال اخیر و با تاکیدات دکتر مسرور مدیرعامل صندوق، برنامه ریزی گسترده ای را برای جهش تولید و فعالیت سودآور شرکت های تابعه انجام داده است. تلاش همه جانبه برای تحقق جهش تولید و اجرای طرح های توسعه ای با هدف ایجاد درآمد پایدار از جمله مهم ترین اقدامات و برنامه های صندوق در یک سال گذشته بوده است.
در اجرای طرح های توسعه ای، پروژه ملی و عظیم گندله سازی سه چاهون در اسفند سال گذشته توسط رئیس محترم جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.
گزارش عملکرد تولید و فروش و طرحهای توسعه ای شرکت ها در سال ۱۳۹۹ در جلسات ارزیابی عملکرد شرکت ها و با حضور مسئولین صندوق و مدیران شرکتها رصد گردیده و برنامه ریزی لازم برای تحقق اهداف در سال ۱۴۰۰ صورت پذیرفته است.