رئیس کل دادگستری استان رویگردانی جوانان از دین و تهی کردن آنان از اعتقادات اسلامی را از اهداف دشمنان برشمرد و با اشاره به ظرفیت گسترده فضای مجازی خواستار تبلیغ هرچه بیشتر دین اسلام شد

به گزارش ندای گیلان،احمد سياوش پور درپنجمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم قوه قضائیه ضمن خوشامدگويي به حضار و تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، ترویج قرآن و کلام خداوند در جامعه را کاری بزرگ در مقابل هجمه های فرهنگی غرب در عصر حاضر دانست.
رئیس کل دادگستری استان رویگردانی جوانان از دین و تهی کردن آنان از اعتقادات اسلامی را از اهداف دشمنان برشمرد و با اشاره به ظرفیت گسترده فضای مجازی خواستار تبلیغ هرچه بیشتر دین اسلام در جهت شناخت آسیب ها و تهدیدات موجود و تقویت پایه ایمانی اقشار جامعه گردید.
این مقام ارشد قضایی در ادامه مردم ایران را الگویی زبانزد ملل دیگر در باب عزت، مقاومت، جوانمردی، دینداری و آزادگی دانست.
وی از برگزاری اینگونه مسابقات بعنوان فعالیتهایی در جهت آشنایی جوانان و هدایت آنان در مسیر انس با قرآن یاد کرد و خواستار کمک و همسویی همه مسئولین و دست اندرکاران امر برای رونق بخشی به محافل قرآنی شد.
احمد سیاوش پور در ادامه از تقوا، امانت داری، عطوفت و مهربانی، دلسوزی برای مردم، داشتن نظم فردی و اجتماعی و اعتدال در امور بعنوان ویژگی های برجسته یک قاری و حافظ قرآن نام برد.