بنا به این گزارش در جشنواره «مستندسازی و ارائه گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی استان» شرکت آبفای گیلان در زمینه ارائه موثر گزارش عملکرد جامع حائز تقدیر شد و از سوی استاندار گیلان مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش ندای گیلان از رشت، در جشنواره «مستندسازی و ارائه گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی استان» شرکت آبفای گیلان در زمینه ارائه موثر گزارش عملکرد جامع حائز تقدیر شد و از سوی استاندار گیلان مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان با اشاره به تلاش و تدبیر مدیریت و کارکنان شرکت آبفای گیلان، توجه به مستندسازی و ارائه عملکرد بر پایه روش های علمی را یکی از مهمترین شاخصه های این شرکت دانست و از مهندس کاظم لطفی مدیرعامل آبفای گیلان با اهداء لوح تقدیر تجلیل نمود.

مهندس لطفی با اشاره به اجرای سیستم تله متری در تأسیسات برج کلدره اظهار داشت: با اجرای این سیستم و نصب تجهیزات برقی در تابلوهای پمپ های 90KW ، تأسیسات برج کلدره بصورت تله کنترل براساس ارتفاع مخزن 600 مترمکعبی غرب رودسر روشن و خاموش خواهد شد.

وی اجرای سیستم تله متری و کنترل از راه دور را عامل صرفه جویی در مصرف انرژی دانست و افزود: جلوگیری از سرریز شدن مخزن هوایی ، هدررفت و پرت آب نیز از دیگر مزایای این طرح می باشد.

این مدیر موفق گیلان از آغاز عملیات اجرایی پروژه لوله گذاری خط انتقال آب از مخزن 1000 متر مکعبی دیلمان به شهر دیلمان و اسپیلی خبر داد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه لوله گذاری خط انتقال آب از مخزن 1000 مترمکعبی دیلمان اظهار داشت: خط انتقال آب از مخزن دیلمان به شهر دیلمان و اسپیلی به طول3700 متر با لوله 250 و 200 میلیمتری پلی اتیلن اجرا گردید.

مهندس لطفی در ادامه افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 3750 میلیون ریال از محل اعتبارات ماده 10 و 12 تنش آبی اجرا شدکه با بهره برداری از آن ضمن تقويت فشار آب شبکه توزیع ، اهالی اسپیلی و دیلمان از فشار متعارف و مناسب آب شرب شهری برخوردار مي شوند.