ندای گیلان:این مطلب از پایگاه خبر آزاد برداشت شده است. مسئولیت محتوای این مطلب به عهده پایگاه منتشر کننده است و درج آن درندای گیلان صرفا جهت اطلاع‌ رسانی می باشد. سخنگوی دولت با اشاره به شایعات مطرح شده در زمینه تغییر وزرا و استانداران گفت: چنین چیزی از بن صحت ندارد و به هیچ وجه […]

ندای گیلان:این مطلب از پایگاه خبر آزاد برداشت شده است. مسئولیت محتوای این مطلب به عهده پایگاه منتشر کننده است و درج آن درندای گیلان صرفا جهت اطلاع‌ رسانی می باشد.

سخنگوی دولت با اشاره به شایعات مطرح شده در زمینه تغییر وزرا و استانداران گفت: چنین چیزی از بن صحت ندارد و به هیچ وجه تغییر وزرا و استانداران در دستور کار دولت نیست و صحت ندارد.محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، از افزایش اعتبارات عمرانی در کشور به ۴۰ هزار میلیارد تومان با ابلاغ رییس جمهور خبر داد و گفت: این مبلغ از محل صرفه جویی ۶هزار میلیارد تومان در اعتبارات جاری تامین و به اعتبارات عمرانی برای اتمام طرح های نیمه‌تمام اضافه میشود.

وی همچنین از دریافت گزارش فعالیت وزارت جهادکشاورزی در زمینه اقتصاد مقاومتی توسط دولت خبر داد و با اشاره به شایعات مطرح شده در زمینه تغییر وزرا و استانداران گفت: چنین چیزی از بن صحت نداردو به هیچ وجه تغییر وزرا و استانداران در دستور کار دولت نیست و صحت ندارد.

نوبخت تصریح کرد: موضوع حذف ۴میلیون نفر از دریافت یارانه از زبان من صحت ندارد و اساسا به صراحت میگویم که چنین اتفاقی نیافتاده است.