عضو شورای شهر لاهیجان در نشست شورا با مسعود کاظمی خواستار رسیدگی شهرداری به وضعیت جزیره استخر لاهیجان و همچنین زمین هتل اعظم این شهر به عنوان دو اولویت اصلی این سازمان شد.

به گزارش ندای گیلان،فرشید فقیه شجاعی در جلسه شورای شهر لاهیجان ، ضمن تبریک انتصاب مهندس مسعود کاظمی بعنوان شهردار لاهیجان و آرزوی موفقیت برای وی ، از تلاش و پیگیری های شهردار لاهیجان در روزهای گذشته قدردانی نمود .

وی از ابراز لطف همکاران شورا در خصوص انتخاب وی بعنوان رئیس هیئت کشتی لاهیجان قدردانی و اظهار امیدواری نمود در پیشبرد و ارتقاء سطح کیفی ورزش کشتی شهرستان اقدامات عملی مؤثری انجام گیرد .

فرشید فقیه شجاعی با تأسی از بیانات ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران ” مردم ولی نعمت ما هستند “رضایتمندی شهروندان را کلید موفقیت در راه خدمتگزاری عنوان و افزودند : تجربه نشان داده است که ارتباط شهردار با مردم و تعامل با شهروندان فرهیخته لاهیجانی عامل اصلی در پیشبرد امور شهرداری می باشد .

وی با اشاره به توانمندی خوب شهردار اظهار داشت : اینجانب ارزیابی ، از عملکرد شهرداری را به دو ماه آینده موکول می نمایم ولی اولویت هایی همچون پرداخت حقوق و معوقات پرسنل از اولویت های اینجانب می باشد و سه اولویت مهم : پروژه نیمه تمام مجموعه حاجی آباد، جزیره استخر که سالها مردم چشم انتظار آن هستند، تعیین تلکیف زمین هتل اعظم در خیابان شیخ زاهد در اولویت امور قرار دارد که قطعاً شهردار تمهیداتی درخصوص این موارد در نظر دارند .

فرشید فقیه شجاعی در ادامه از شهردار لاهیجان خواست با توجه به اینکه هم اکنون فصل مناسب جهت انجام کارهای عمرانی و اجرای آسفالت نمی باشد و برخی کوچه ها در مناطق رسالت ، بوجایه ، کوی زمانی از جمله کوچه رسالت 20 به اجبار نیازمند شن ریزی می باشد که با عنایت به کمبود شن در محل دپوی شهرداری در این خصوص نیز اقدامات مورد نیاز صورت گیرد.