رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به لایحه بودجه شهرداری در سال آینده، گفت: مبلغ سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی برای بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت با موافقت اعضای شورا به تصویب رسید.

به گزارش ندای گیلان از رشت، محمد حسین واثق کارگر نیا در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت که با عنوان ارائه برنامه‌های «رحیم شوقی» و «مجتبی خدمت بین دانا» دو نامزد تصدی شهرداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: شورای ششم آزمون سختی در انتخاب اصلح‌ترین فرد برای مدیریت شهری رشت دارد.

وی با اشاره به محدودیت فضای محیطی صحن علنی شورا، افزود: حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در جلسه شورا حق همه خبرنگاران است اما فضای امکانی این اجازه را نمی‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت روز جوان، بیان کرد: توجه به جوانان و جوان گرایی رویکرد مهم شورای ششم پارلمان شهری رشت است.

واثق کارگر نیا با اشاره به فرهنگ خیرخواهی و نوع دوستی در بین مردم گیلان، اضافه کرد: گیلانی‌ها در امر خیرخواهی نمونه هستند و با توجه به فرا رسیدن نوروز، با نوع دوستی خود شادی آفرین خانه‌های افراد کمتر برخوردار باشند.

وی با اشاره به هفته منابع طبیعی و درخت کاری، افزود: درخت کاری و گل کاری جز برنامه‌های مهم شورای اسلامی و شهرداری رشت است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از اصلاح لایحه بودجه سال جاری شهرداری این شهر خبر داد و اضافه کرد: برای جبران منابع اعتباری و اتمام پروژه‌های شهرداری رشت لایحه بودجه سال اصلاح می‌شود.

واثق کارگر نیا با اشاره به لایحه بودجه شهرداری در سال آینده، بیان کرد: مبلغ ۳۴ هزار میلیارد ریال برای بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت با موافقت اعضای شورا به تصویب رسید.

وی با اشاره به ارائه برنامه‌های دو نامزد تصدی شهرداری رشت در جلسه قبلی شورا، افزود: در این نشست فرصت برای ارائه برنامه‌های دو نامزد دیگر تصدی شهرداری رشت فراهم شد.

بودجه ۳۴ میلیارد ریالی برای شهرداری

«سیدشمس شفیعی» عضو شورای اسلامی شهر رشت هم در این نشست با اشاره به لایحه بودجه شهرداری رشت، اظهار کرد: اعتبار شهرداری در سال گذشته بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: ۳ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان برای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت تعیین شده است.