مجمع امور صنفی اساتید حق التدریس و مدعو استان گیلان در حال شکل گیری می باشد و به زودی انتخابات هیات مدیره آن در اداره کار و رفاه استان گیلان نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان،هیئت مدیره مجمع امور صنفی اساتید حق التدریس گیلان در اطلاعیه ای نوشت: به اطلاع میرساند مجمع امور صنفی اساتید حق التدریس و مدعو استان گیلان در حال شکل گیری می باشد و به زودی انتخابات هیات مدیره آن در اداره کار و رفاه استان گیلان نیز برگزار خواهد شد.

اساتید حق التدریس از سراسر گیلان در حال عضو شدن در این مجمع می باشند تا در روز رای گیری دارای حق رای باشند و عضو رسمی این انجمن محسوب شوند.

با توجه به اهمیت این موضوع و لزوم شرکت اساتید رودسر،املش، لنگرود، لاهیجان، سیاهکل، آستانه در این انتخابات نیاز به عضویت اساتید حق التدریس و مدعو شهرستان های مذکور در این انجمن وجود دارد.

مدارک لازم برای عضویت :
۱- تصویر آخرین ابلاغ تدریس و یا گواهی تدریس در یکی از دانشگاه های استان گیلان
۲- تصویر کارت ملی استاد محترم

نحوه ارائه مدارک :
۱- به صورت حضوری با هماهنگی قبلی
۲- ارسال از طریق تلگرام برای مدیر دپارتمان شهرستان مربوطه

بدیهی است عضویت در انجمن قبل از تشکیل رسمی آن رایگان بوده و بهترین فرصت برای عضویت و دارا شدن حق رای در انتخابات هیات مدیره و سایر مزایای آن در انجمن است .

مسئول دریافت مدارک در حوزه شرق گیلان جناب مهندس سید اسمعیل سادات دیلمی هستند
ارتباط از طریق تلفن:
۰۹۳۶۱۳۳۱۱۰۲
ارتباط از طریق تلگرام و ارسال مدارک :
@esmaeel_sadat_deylami

لازم به ذکر است، اساتید محترم در نظر داشته باشند عضویت در این انجمن در آینده زمینه ساز بهبود وضعیت شغلی و علمی برای اعضا خواهد بود. سایر اهداف انجمن و برنامه های اجرایی ائتلاف شورای مشورتی تبین شده و بزودی اعلام خواهد شد.
این نهاد در شرف تاسیس صرفا به جهت بهبود شرایط شغلی و معیشتی اساتید محترم حق التدریس طبق موازین جمهوری اسلامی ایران اقدام خواهد نمود.