با پیگیری های کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی رشت بزرگترین آبنمای موزیکال کشور پس از چند ماه تعطیلی امروز برای راه اندازی مجدد با موفقیت تست شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، امشب پس ماه ها آبنمای موزیکال شهر رشت برای راه اندازی مجدد در هفته آینده تست شد.

آبنمای موزیکال رشت بزرگترین آبنما از نوع خود در کشور است که جلوه بسیار زیبا به شهر توریستی و تاریخی رشت بخشیده است.

این آبنما پس از چندین ماه تعطیلی به دلیل مشکلات فنی از جمله تامین برق با پیگیری های کمیسیون های عمران و توسعه شهری رشت امروز تست شد و به گفته دکتر رسولی به زودی طبق برنامه زمانبندی مجددا راه اندازی می شود.
زمان بندی که دکتر رضا رسولی، رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت برای ضمانت اجرای آن توسط مسئولین شهرداری از آنها خواست تا پای صورت جلسه تشکیل شده در این خصوص را علاوه بر امضا اثر انگشت بزنند تا این آبنما در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

رضا رسولی پیشتر در جلسه دوم تیرماه کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت با اشاره به پروژه آبنمای موزیکال بوستان ملت گفته بود: اتمام به موقع پروژه هایی در این سطح دربرگیری با افکارعمومی باعث ایجاد اعتماد بیش از پیش شهروندان به مجموعه شهرداری خواهد شد.
دکتر رسولی با ذکر این مورد که متاسفانه اغلب پروژه های بزرگ در حال اجرا با مشکلات متعددی دست به گریبان میشوند که این امر باعث تنزل سرعت اجرای آنها می گردد خواستار تشکیل کارگروه نظارتی بر پیمان های در حال اجرا و حل مشکلات مربوط به این طرح ها شد.
این عضو شورا در ادامه افزود با توجه به رقم هزینه کرد پروژه آبنمای موزیکال رشت عدم بهره برداری شهروندان از این آبنما را امری غیرقابل توجیه و مصداق اتلاف بیت المال عنوان کرده بود.
رسولی در جلسه مشترک کمیسیون عمران و بهداشت شورای شهر رشت نیز به لزوم راه اندازی مجدد این آبنما تاکید کرد و گفته بود: کسی نمی تواند از شهر و شهروندان رشت گرو کشی کند و فاز اول این آب نما باید به زودی و مجددا راه اندازی شود.

این عضو شورای شهر رشت همچنین به فرارسیدن فصل تابستان اشاره و تاکید کرد: آب نما باید در تابستان فعال باشد و یقینا این مهم به جذب گرشگر کمک فراوانی می کند.
وی با اشاره به اینکه خاموش بودن آب نمای بوستان ملت معنای بسیار بدی دارد تصریح کرد: این مهم نشان دهنده عدم توانایی مدیریت شهری بوده و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که حداقل فاز اول آن مجددا راه اندازی شود.
رئیس ‌کمیسیون عمران شورای رشت قطع فعالیت آب نمای رشت را مصداق بارز لطمه به اموال عمومی عنوان کرده بود.