مسئول بسیج رسانه استان گیلان گفت: توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای یکی از اهداف مهم برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ دوم پاسدار مهدی پارسا صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان اظهار داشت: امید داریم امسال شاهد یک جشنواره پویاتر و بهتر نسبت به سال گذشته باشیم.

مسئول بسیج رسانه استان گیلان جشنواره رسانه‌ای ابوذر را فرصتی مغتنم برای بروز و ظهور استعدادهای جدید در استان دانست و ابراز داشت: توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای یکی از اهداف مهم برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

پارسا با بیان اینکه گیلان یکی از استان‌های ممتاز و پیش‌رو در حوزه رسانه است تصریح کرد: خوشبختانه سطح کیفی جشنواره ابوذر هر سال افزایش پیدا کرد و امسال نیز امیدواریم از لحاظ کمی و کیفی شاهد ارسال آثار بیشتری به دبیرخانه جشنواره باشیم.

وی با اشاره به ایجاد رقابت بین رسانه‌های مختلف در جشنواره ابوذر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ابتدای گام دوم انقلاب قرار داریم لذا نگاه‌مان در حوزه رسانه باید به سمت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی باشد و فعالان رسانه‌ای این نگاه را در آثار و تولیدات رسانه‌ای خود بیش از پیش به منصه ظهور برسانند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان ارتقاء و هدف‌سازی در مسیر تولیدات رسانه‌ای را جزو دیگر اهداف در جشنواره ابوذر عنوان کرد و افزود: امروز نیازهای مردم و اولویت‌های استان با استفاده از توانایی‌ها و قلم رسانه‌های استان باید شناخته شود.

پارسا با بیان اینکه امیدآفرینی و ترویج آن در جامعه یکی از انتظارات به‌حق و مهم رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است تصریح کرد: رسانه‌ها مهم‌ترین و تاثیرگذارترین قشر برای ترویج امیدآفرینی در جامعه هستند.

وی رعایت اصول و ارزش‌های انقلاب، عدالت، حمایت از مستضعفان، کمک به تربیت و پرورش کادر تراز انقلاب، تسهیل‌سازی و ایجاد یک جبهه واحد رسانه را جزو دیگر اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر برشمرد و گفت: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان امسال در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان گیلان گفت: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل و مشکلات صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مومنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدامی آن و امید‌آفرینی جزو ۱۰ محور جشنواره ابوذر است.

پارسا با بیان اینکه استان گیلان در موضوعات مختلف از جمله کشاورزی دارای ظرفیت‌های خاصی است به‌همین دلیل محور فرصت‌ها و معضلات برنج و چای نیز در جشنواره ابوذر امسال در نظر گرفته شد ابراز داشت: برای نخستین بار امسال آثار راه‌یافته به مرحله داوری در قالب یک کتابچه به چاپ خواهد رسید و نفرات برتر نیز به جشنواره ابوذر کشوری راه می‌یابند.