یوسف زاده گفت برنامه راهبردي دانشگاه تدوين شده و آماده هستيم در اين برنامه ده ساله به جايگاه مناسبي كه پيش بيني كرده ايم برسيم.

به گزارش ندای گیلان از رشت،شاهرخ يوسف زاده چابک در مراسم احداث مجتمع کارگاهی و نیمه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی ضمن تبريك هفته منابع طبیعی اظهار کرد:اين مكان سالهاي طولاني محل دفن زباله هاي عفوني بود كه با تلاش زياد١٥٠ تن زباله از زير خاك استخراج شد و درطول ٣هفته به بهره برداري رسيد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آينده دانشگاه علوم پزشکی را روشن عنوان کرد و افزود:اكنون برنامه راهبردي دانشگاه تدوين شده و آماده هستيم در اين برنامه ده ساله به جايگاه مناسبي كه پيش بيني كرديم برسيم.
يوسف زاده پيشرو بودن در دانشگاه هاي نسل سوم را از اهداف اصلي دانشگاه برشمرد و بيان داشت:پيش از اين تنها هدف دانشگاه آموزش و درمان بود اما اكنون دانشگاه با تكيه بر فناوريهاي نوين در جهت رشد و بالندگی اقتصاد جامعه تلاش ميكند.
رييس دانشگاه علوم پزشكي در ادامه تصريح كرد:عدالت محوري با پايبندي به اخلاق حرفه اي،ارزش آفريني براي ذينفعان ،دانش محوري خلاقيت، نوآوري وچاووشي در ارائه خدمات از ديگر اهداف مهم دانشگاه علوم پزشكي محسوب ميشود كه دانشگاه براي رسيدن به جامعه اي سالم اين مسير را طي مي كند.

اين مراسم با حضور محمدعلي نجفي استاندار گيلان ،شفقي فرماندار رشت ، زارع مدير كل منابع طبيعي استان،متقي طلب مديركل علم و فناوري استان و با حضور جمعي از مسئولين استاني در سراوان برگزار شد.