فرماندار شهرستان تالش گفت : در پی حضور و بازدید عباسی استاندار گیلان از پل در حال ساخت شهر اسالم در هفته وحدت و پیگیری های فرمانداری و نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی و با نظر مساعد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان مبلغ 200 میلیارد ریال به جهت تکمیل بخشی از پل اختصاص یافت.

به گزارش ندای گیلان از تالش، کیا عاشوری با بیان اینکه با تخریب پل اسالم وضعیت تردد و کسب کار در شهر اسالم در طول چند سال اخیر مختل گردید، دولت مردمی آیت الله رئیسی اتمام این پروژه را در تالش جزو اولویت خود درنظر گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به حضور دکتر عباسی و بازدید میدانی استاندار از وضعیت این پل مقرر گردید تسریع در روند اتمام پل جزو اولویت های کاری دولت قرار گیرد.

فرماندار تالش تصریح کرد : این اعتبار با پیگیری های مداوم و مستمر فرمانداری شهرستان، نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی و با نظر مساعد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان به مبلغ 200 میلیارد ریال دریافت گردید .

عاشوری در پایان گفت : انتظار می رود با اختصاص این اعتبار حداکثر تا پایان سال جاری یک لاین از این پل برای جریان یافتن تردد و تقویت کسب و کار در شهر اسالم تکمیل و به بهره برداری برسد.