۱۸ برگزیده رویداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» با محوریت گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میرزا کوچک جنگلی در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت در اختتامیه این رویداد گفت: دشمن تلاش می‌کند هویت واقعی مردم گیلان را ناهماهنگ جلوه دهد ، اما رویداد «سردار تا سردار» با ایجاد تصویرسازی از میرزاکوچک جنگلی و مجاهدت‌های این مبارز انقلابی و یارانش نقش موثری در احیای هویت اصیل و انقلابی مردم گیلان دارد.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه در جهان امروز ، افزود: شاساندن چهره واقعی رژیم صهیونیستی به مردن جهان از اهداف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و امروزه رسانه‌ها با تصویر سازی‌های دُرُست از جنایات این رژیم کودک کش توانستند نقش مهمی در تحقق اهداف مبارزان راه حق ایفا کنند.

محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در این مراسم گفت: این گونه رویداد‌ها با هدف جهاد تبیین، باید بیشتر در گیلان برگزار شود و صاحبان قلم و رسانه با محتوا سازی، جهادگران خوبی در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دارند.

وی افزود: میرزا کوچک جنگلی و سردار حاج قاسم سلیمانی در قلب همه ما ایرانیان به خصوص گیلانیان جایگاه ویژه‌ای دارند و باید برای تحقق اهداف این ۲ سردار بزرگ گام‌های ویژه‌ای برداریم.

حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان هم در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این رویداد رسانه‌ای ایجاد پیوند بین اهداف و آرمان‌های سردار میرزا کوچک و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: گیلان چهره‌های ارزشمند زیادی دارد که تاکنون به خوبی معرفی نشده اند و باید با تصویرسازی و تولید محتوای هنری و رسانه‌ای، آنان را برجسته کنیم.

در بخشی از این مراسم، از پوستر سرود سردار تا سردار با حضور خانواده شهید حق بین رونمایی شد.