سیزدهمین جشنواره‌ی مالک اشتر سپاه قدس گیلان امروز با معرفی و تجلیل ۷۰ برگزیده‌ی رده‌های مختلف سپاه و بسیج استان در رشت به کار خود پایان داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار حمید دامغانی فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان در آیین جشنواره مالک اشتر با تشریح برنامه‌های سپاه استان در حوزه‌ی شناسایی ایده‌های نخبگانی و لزوم تسریع در روند تولیدات فن آورانه گفت: گیلان سرشار از نیرو‌های مستعد و خلاقی است که حمایت از آنان زمینه ساز توسعه و پیشرفت در حوزه‌ی علم و فناوری و تولیدات فن آورانه خواهد شد و این مهم در اولویت برنامه‌های سپاه قدس گیلان در مجموع رده‌های صنفی و ستادی قرار دارد.

در ادامه‌ی این مراسم ۳ محصول دانش بنیان و فن آورانه‌ی نخبگان بسیجی گیلان در حوزه‌های پزشکی، پهبادی و راداری رونمایی شد.
همچنین فرمانده سپاه قدس گیلان در بازدید ازغرقه‌های ۶ گانه‌ی جشنواره‌ی مالک اشتر استان، محصولات ارایه شده در این نمایشگاه را حاصل توجه به ایده پردازی و حمایت از خلاقیت‌های فن آورانه دانست و بر لزوم حمایت از ایده ها‌ی فعالان بسیجی استان تاکید کرد.

در این جشنواره دو تن از فرماندهان برتر سپاه قدس گیلان از شهرستان‌های تالش و املش برنامه‌های خود را در حوزه‌ی اشراف فرماندهی، رمز موفقیت رده‌ها و یگان‌های زیر مجموعه‌ی خود را تشریح کردند.
در این مراسم آقای فرهاد بیانی فر (مدیر صدای صدا وسیما) صدف پیشه احسان (گوینده رادیو) و مژگان فخارمنش سردبیر خبرگزاری صدا وسیما از بسیج سازمان صدا وسیمای مرکز گیلان در سیزدهمین جشنواره مالک اشترسپاه قدس گیلان برگزیده شدند.