رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان درحاشیه دیدار نوروزی با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ازتلاشهای انجام شده بمنظورحمایت از خانواده های تحت پوشش این دانش آموزان تقدیر نمود .

به گزارش ندای گیلان، مهدی بلوک اصلی رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان درحاشیه دیدار نوروزی با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با قدردانی ازهمکاری و مساعدتهای جمیل حق پرست به دانش آموزان و آموزشگاههای کودکان استثنایی ضمن ارج نهادن به ارزش آفرینی و کوششهای ایشان در اجرای پروژه مهر٩٥ ، ازتلاشهای انجام شده بمنظورحمایت از خانواده های تحت پوشش این دانش آموزان تقدیر نمود .

در این نشست همچنین لوح سپاس معاون وزیر ورئیس سازمان آموزش وپرورش کشور به پاس تلاش و همت تامین اجتماعی استان دراین حرکت ارزشمند به جمیل حق پرست اهداء گردید .
دربخشی از این لوح آمده است :
تلاش خالصانه وصادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است که نتیجه این بذرافشانی درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط وزیبا برای کودکان این سرزمین خواهد بود .
شایان ذکر است تامین اجتماعی استان گیلان درزمره ادارات پیشتاز درپروژه مهر قلمداد میگردد که علاوه بر مشارکت دراین طرح ، بصورت مستقل حمایت از خانواده های دانش آموزان استثنایی  تحت پوشش سازمان را نیز دنبال مینماید .