مرد جوانی که متوجه شده بود همسرش اقدام به برقراری رابطه نامشروع می کند و جنین متعلق به مردی را سقط کرده با زندانی کردن و کتک زدن او متوجه شد همسرش مانند زن های دیگر هنگام مراجعه به یک پزشک متخصص...

به گزارش ندای گیلان،بر اساس گزارش پلیس حیدرآباد متهم چندین بار سابقه آزار و اذیت بیمارانش را داشته و تاکنون با تجاوز های بی رحمانه به بیمارانش آن ها را با قول درمان وادار به همخوابی کرده است.

این جنایت های کثیف پزشک هوسباز زمانی لو رفت که همسر یکی از بیماران متهم متوجه همخوابی همسرش با مرد دیگری شد و با ضرب و شتم و زندانی کردن زن جوان در انباری خانه متوجه شد که همسرش زمانی که برای معاینه به سراغ پزشکش رفته بود مورد تجاوز او قرار گرفت و تاکنون سابقه چندین بار همخوابی نیز با او داشته است و زن جوان با قول های احمقانه پزشک هوسباز همخوابی با او را قبول می کرد و تا به حال سابقه سقط جنین از سمت پزشک متجاوز را داشته است.

پس از شکایت مرد جوان به اداره پلیس و دستگیری متهم با انتشار خبر دستگیری او قربانیان زیادی به اداره پلیس مراجعه کردند و با مطرح کردن شکایت خواستار محاکمه و مجازات پزشک شدند.

در حال حاضر متهم بدون قرار وثیقه در زندان است تا جلسه دادگاهی اش برگزار شود.

اخبار بیشتر از حوادث:

تجاوز گروهی به زن جوان مقابل چشمان شوهرش/4 مرد شیطان صفت با شکایت آتنا دستگیر شدند

تجاوز وحشیانه پیرمرد 79 ساله به دختر 18 ساله/لیلا:پیرمرد و سگ هایش به من تجاوز می کردند!

تجاوز وحشیانه پیرمرد 79 ساله به دختر 18 ساله/لیلا:پیرمرد و سگ هایش به من تجاوز می کردند!

صبح روز بعد این بار توسط سگ هایش مورد تجاوز قرار گرفتم و بادیگارد هایش بدن بی جانم را در خیابان رها کردند. من مجبور شدم در ازای پولی که به حسابم واریز شده بود مجددا با او همخوابی کنم

رکنا