دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)با اشاره به اینکه واکنش نشان دادن به ظلم از وظایف منتظران امام عصر است، گفت: تبعیت از مرجعیت شیعه و ولایت مداری از ارکان مهم انتظار و شیعه گری است.

به گزارش ندای گیلان از شفت، آیت‌الله رضا رمضانی صبح سه شنبه در مراسم جشن نیمه شعبان در مسجد جامع شهرستان شفت با بیان اینکه بحث مهدویت مربوط به آینده بشر است، اظهار کرد: نظریات مختلفی درباره آینده انسان مطرح است که برخی از آنها با دین و احکام خداوند در تضاد است و عده‌ای دموکراسی بدون دین را برای انسان‌ها متصور هستند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به وضع قوانین مختلف در کشورهای دیگر که بر خلاف دین است، گفت: لیبرالیسم در پی حذف دین در حوزه شریعت و احکام است و ولنگاری را در جامعه ترویج می‌کند.

وی با بیان اینکه دموکراسی در غرب بر مبنای ارزش‌های دینی نیست، ادامه داد: عملکرد حکومت‌های غربی به گونه‌ای است که دین در جامعه ظهور و بروز نداشته باشد.

آیت الله رمضانی تصریح کرد: آینده بشر به دست صالحان خواهد بود تا اصلاح و معنویت و امنیت در جامعه رشد پیدا کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بشر امروزی گرفتار بردگی مدرن شده است، عنوان کرد: آینده بشر آینده‌ای امیدبخش و به دست مستضعفان است و منجی بشریت می‌خواهد کل بشریت را از ظلم برهاند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و عدالت در جهان گفت: ثروت ۹۰ درصد ملل دنیا به ۱۰ درصد اختصاص دارد و این بدترین ظلم و بی‌عدالتی است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه کسب معرفت، شناخت، محبت و اطاعت کردن از امام زمان (عج) از وظایف اصلی شیعیان است، ادامه داد: اگر شناخت نباشد گمراهی جامعه بشری را فرا خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه حساسیت و واکنش نشان دادن به ظلم و جور از وظایف منتظران امام عصر است، گفت: تبعیت از مرجعیت شیعه و ولایت مداری از ارکان مهم انتظار و شیعه گری است.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه منتظر امام زمان باید از جهت اخلاقی، فکری، عملی و احیای احکام دینی آماده باشد، تصریح کرد: امروزه اسلام در دنیا جایگاه ویژه ای پیدا کرده و انقلاب اسلامی نیز در این احیای دین نقش ویژه ای دارد.

وی با تاکید بر همت بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات مردم بیان کرد: رسانه‌ها باید برای تأمین نیازهای فکری و اخلاقی نسل جوان برنامه‌های بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه طلایی‌ترین فرصت را مسئولان نظام بر عهده دارند تا فشار از روی مردم برداشته شود و نباید به جمهوریت مردم صدمه وارد شود، افزود: مردم در روز ۲۲ بهمن با همه مشکلات نشان دادند همچنان وفاداری خود را به نظام اسلامی حفظ کرده‌اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسئولان استانی باید برای زیرساخت و توسعه شهرستان شفت برنامه‌ریزی داشته باشند، تصریح کرد: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی باید بر پایه ارزش‌ها باشد.