مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در دستور کار است، گفت: متقاضیان مسکن شهری در صورت مهاجرت معکوس از این امکان بهره مند می شوند.

به گزارش ندای گیلان از رشت؛،حامد دائمی در سومین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی گیلان اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستاها پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در راستای ابلاغ این تسهیلات به برخی از بانک‌های عامل طی روزهای اخیر، امکان اخذ وام وجود دارد، افزود: سال گذشته با مساعدت بانک مسکن استان سهمیه تسهیلات مسکن روستایی به صورت کامل جذب شد که یکی از اقدامات مهم در حوزه مسکن روستایی گیلان بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از شناسایی اراضی ملی و مستثنیات و اراضی تحت اختیار نهادهای حمایتی خبر داد و بیان کرد: تعیین تکلیف این اراضی در شورای مسکن و شورای برنامه‌ریزی استان در حال انجام بوده و به زودی به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

دائمی تأمین زمین در قالب نهضت ملی مسکن در دستور کار این بنیاد است، اضافه کرد: متقاضیان مسکن در شهرها در قالب مهاجرت معکوس از این امکان برخوردار خواهند شد.

بنیاد مسکن بازوی توانمند راه و شهرسازی در ساخت مسکن است

«مهندس محمدرضا فلاحتگر» مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: بنیاد مسکن بازوی توانمند این اداره کل در حوزه ساخت مسکن است.

وی از زحمات ارزشمند بنیاد مسکن در اجرای بهتر طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان خواستار حمایت همه جانبه از مسؤولان برای حمایت بیشتر از راه و شهرسازی در جهت شکوفایی و پیشرفت مأموریت‌های آن در استان شد.