به گزارش خزر، انتخابات سال 92 باعث شد تا این باور که دوباره می توان به قدرت برگشت برای اصلاح طلبان و نزدیکان دولت دست یافتنی تر بنمایاند و اصلاح طلبان هر چند با تمام قوا برای انتخابات ریاست جمهوری نیامدند اما نتیجه نیم بندی که گرفتند باعث شد تا آنان برای انتخابات مجلس شورای […]

به گزارش خزر، انتخابات سال 92 باعث شد تا این باور که دوباره می توان به قدرت برگشت برای اصلاح طلبان و نزدیکان دولت دست یافتنی تر بنمایاند و اصلاح طلبان هر چند با تمام قوا برای انتخابات ریاست جمهوری نیامدند اما نتیجه نیم بندی که گرفتند باعث شد تا آنان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خود را مهیا کنند.

اصلاح طلبان هرگز فکر نمی کردند فضای سیاسی کشور به سوی آنان بوزد و حتی بتوانند در حد وزرا و معاونین رئیس جمهور صاحب مناصب سیاسی شوند اما اصلاح طلبان که دوباره دروازهای پاستور را به سوی خود باز دیدند؛‌ برای دروازه های بهارستان نیز تلاش می کنند.

اما نتایج اولیه احراز صلاحیت شدگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گیلان، آب سرد و تیر خلاصی بود بر هرآنچه که اصلاح طلبان و تیم مدیریت دولت در این استان و در دو سال گذشته، برای آن برنامه ریزی کرده بودند.

احمد رمضانپور نرگسی درخصوص عدم احراز صلاحیت دو نماینده رشت اظهار کرد: متاسفم از اینکه فردی با سابقه 8 سال نمایندگی مردم و برادر دو شهید و دیگری جانباز پرافتخار 8 سال جنگ تحمیلی که دو پای خود را برای حفظ کیان این کشور از دست داد، امروز صلاحیتشان برای نمایندگی مردم احراز نمی شود.

نماینده ادوار مردم رشت تصریح کرد: فردی که سال های سال رفیق و همراهش ویلچر شده و آن جمله تاریخی که در تودیع و معارفه آقای هاشمی و نجفی، گفته شد را از خاطر نمی بریم که وی در مراسم تودیع خود اظهار کرد: من 20 و چند سال بر این ویلچر نشسته ام و دوست دارم یک نفر تنها یک روز همدم این ویلچر شود تا کمی ما را بهتر درک کند.

نماینده پنجم و ششم مردم رشت در پایان اظهار کرد: امثال تامینی و جعفرزاده، اسناد انقلاب هستند و اینگونه برخورد کردن با آن ها شایسته و زیبنده نیست و باید تا اعلام نظر نهایی شورای محترم نگهبان که فصل الخطاب امر انتخابات است منتظر بمانیم./