شوراي مشورتي اصلاح طلبان شهرستان هاي رودسر و املش در محكوم نمودن اهانت به رىيس جمهور در روز قدس بیانیه صادر کرد.

به گزارش ندای گیلان، شوراي مشورتي اصلاح طلبان شهرستان هاي رودسر و املش در محكوم نمودن اهانت به رىيس جمهور در روز قدس بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بنام خدا

ملت سرافراز ایران در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ در میعادگاه التزام عملی به قانون اساسی و بر اساس شعار بنیادین «میزان رای ملت است» در پای صندوقهای رای، انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور و شخص دوم مملکت و مجری قانون اساسي، با یک رای قاطع و چشمگیر تایید نمودند! در مجموع هم با حضور همه آحاد مردم در یک میدان رقابت سازنده؛ در عین  همدلی  و همراهی، شاهد رشد و تعالی یک ملت در یک میدان چالش سازنده و تحمل همدیگر در عین رقابتی سالم بودیم !

پیام روشن انتخاب مردم در ۲۹ اردیبهشت تاکید بر حفظ و نهادینه نمودن آزادیهای مردم این سرزمین در چارچوب قانون اساسی و حقوق شهروندی واعتلای یک ملت بود، زیرا مردمی که برخوردار از این حقوق مدنی نباشند هرگز به رشد استعدادها و توانمندی های خود برای حضور سرافرازانه در عرصه دانایی و توانایی و رشد وتوسعه بین المللی نائل نخواهند گردید!

مردم ایران زمین به گفتگو و تعامل سازنده با دنیا در عرصه بین المللی رای دادند و مخاطرات رانت خواری و ثروت اندوزیهای بی حساب و کتاب عده ای خاص  را، که به قیمت تورم ،رکود، عدم اشتغال مناسب و فقر جمعیتی گسترده  در فضای تیره و تار و غوغاسالار شکل می گیرد مطرود دانسته و به اصلاح امور اقتصادی با محور ومعیار شفاف سازی و برخورداری از حقوق برابر برای یک ملت، به جای برخورداری عده ای خاص و تمامیت خواه‌ از ثروت و امکانات ملی رای دادند.

در چنین اوضاع و احوالی تعداد معدودی ازافرادی شناخته شده  و منفعت طلب شخصی که منافع خود را درخطر می بینند، در ماه صیام و میهمانی خدا که ایام سمبل رحمت و مغفرت الهی است ودر روز «قدس» که در واقع «تجلی و حدت ملی و مسلمین  است» به سمبل یک انتخاب ملی وتحقق اراده یک ملت توهین نموده و در واقع تعدادی انگشت شمار به انتخاب ۲۴میلیون نفر از آحاد مردم این سرزمین اهانتی آشکار داشته و به صراحت اراده وحقوق یک ملت در انتخاب اصلح و منافع ملی را نادیده گرفتند !

ما ضمن محکوم نمودن این رفتار ناشایست و جفا کاری درحق قانونی یک‌ ملت، از دولت روحانی و سایر دستگاه های مسئول  خواستاریم که ضمن برخورد قاطع با این هنجارشکنان  نظم و سازندگی اجتماعی و اقتصادی،  با هرچه پرتوانتر نمودن دولت خود و زیر مجموعه آن در سلسله مراتب مختلف  و اجرای برنامه های اقتصادی، علمی و سازنده و توسعه و نهادینه نمودن نهادهای مدنی، درمسیر عزت و سرافرازی هرچه بیشتر ملت آگاه، هشیار و ایثارگرمان برای تحقق آرمان ملی مان بکوشند!

“شوراي مشورتي اصلاح طلبان و حاميان دولت شهرستان هاي رودسر و املش “