اگر در مجلس دهم باشم ریاست کمیسیون کشاورزی را هدف قرار داده ام چون مدرک تحصیلی و تجربه من بسیار مرتبط با کشاورزی است و در هر کمیسیونی باشم آموزش و تحقیقات را رها نمی کنم.

ندای گیلان:کوچکی نژاد کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس رشت در دانشگاه پیام نور رشت گفت:انتظار داریم دانشگاه ها و تشکل های دانشجویی از ما نه فقط در انتخابات بلکه به صورت عادی هم برای مطالبه گری دعوت کنند و متاسفانه دانشگاه به وظیفه خودش درست عمل نمی کند.

وی افزود: در دانشگاه گیلان کم تر از دو درصد دانشجویان در تشکل ها عضو هستند و این نشان از خمودگی و محیط بسته این دانشگاه می باشد. چطور سه روز مانده به انتخابات دانشجویان در دانشگاه  می توانند افکار من را بشناسند ؟! و این خلا و خمودگی دانشگاه های استان را می رساند. وی در پاسخ به دانشجویی که گفت برخی روسای دانشگاه اجازه حضور نمایندگان را در دانشگاه ها نمی دهند گفت: کافی است این را به ما اطلاع دهید تا ما تا عزل آن رییس دانشگاه پیش برویم.

کوچکی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود افزود:اگر در مجلس دهم باشم ریاست کمیسیون کشاورزی را هدف قرار داده ام  چون مدرک تحصیلی و تجربه من بسیار مرتبط با کشاورزی است و در هر کمیسیونی باشم آموزش و تحقیقات را رها نمی کنم.

وی درباره مشکلات شهرستان رشت گفت: دو بار وزیر کشور را برای ترافیک شهر رشت به مجلس آوردم ولی متاسفانه شورای شهر و شهرداری در این مسئله کم کاری کردند. از دیگر مشکلات شهرستان زیر ساخت های آبرسانی روستایی شهرستان می باشد.

امسال دولت را ملزم کردیم که افراد برخوردار،  یارانه به آن ها تعلق نگیرد تا بتوانیم این پول را برای آموزش کشور استفاده کنیم.

کاندیدای اصولگرای شهرستان رشت درباره ائتلاف اصولگرایی گفت:وحدت و هماهنگی چیز خوبی است و من به هواداران خود توصیه می کنم به ائتلاف اصولگرایی رای بدهند و سفارش به تک رای نمی کنم./پیک دانشجو