ندای گیلان:بنده به عنوان وزیر کشور اعلام می کنم که هیچ مجوزی را له یا علیه این موضوع که مورد اجماع عمومی و رهبر معظم انقلاب است نخواهیم داد.

وزیر کشور با بیان این که موضوع انرژی هسته ای در چارچوب منافع ملی با هدایت رهبری، اجرای دولت و نظارت مجلس و دیگر دستگاه های نظارتی به پیش می رود، گفت: بنده به عنوان وزیر کشور اعلام می کنم که هیچ مجوزی را له یا علیه این موضوع که مورد اجماع عمومی و رهبر معظم انقلاب است نخواهیم داد.

به گزارش ندای گیلان به نقل از انتخاب، عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور که در تالار بزرگ کشور در حال برگزاری است، افزود: به هیچ عنوان تجمعی در کف خیابان نخواهیم داشت و با شدت با این موضوعات برخورد می کنیم.

رحمانی فضلی خطاب به فرمانداران تاکید کرد: با نزدیک شدن به فضای انتخابات و نیز با عنایت به فرمایشات رهبری به شدت باید از این موضوعات پرهیز شود.

وی با بیان این که برگزاری انتخابات باید مبتنی بر نشاط، وحدت و انسجام باشد، تصریح کرد: نباید با تحریک مباحث قومی، اقلیت ها و اقوام جامعه را دچار تشنج کنیم تا آثار سوء آن تنش ها بر وحدت، انسجام و امنیت ملی سایه بیفکند.

وزیر کشور همچنین خطاب به فرمانداران تاکید کرد: یقینا در زمان انتخابات و دو ماه پیش از زمان برگزاری، سیاست های تبلیغاتی و نیز خطوط قرمز تبلیغاتی را به شما فرمانداران اعلام خواهیم کرد.

وزیر کشور افزود: برخی به هر دلیل می‌خواهند از توان دستگاه‌های حاکمیتی سوءاستفاده کنند اما نباید اجازه دهیم از ظرفیت دولت در جهت انتخابات سوءاستفاده شود

رحمانی فضلی گفت: موضوع انتخابات به عنوان موضوع اصلی که امسال با آن مواجه هستیم یکی از مراحل آزمایش و از مراحل سنجش میزان اعتماد و سنجش میزان توجه مردم به دولت و حاکمیت است.

وی افزود: اگر انتخابات ما از منظر مردم خدشه‌دار شود و مردم احساس کنند که مشی و روش سالم برگزاری انتخابات از سوی مسئولین دچار اشکال شده، درجه اعتمادشان نه تنها به دولت بلکه به حاکمیت و نظام کم می‌شود.

وزیر کشور گفت: ما به عنوان دولت به دنبال حمایت از هیچ حزب و گروهی نیستیم و به دنبال این نیستیم که فرد خاصی رأی بیاورد بلکه به دنبال رعایت عدالت در انتخابات هستیم و همچنین به دنبال این هستیم که اعتماد به نظام در قالب انتخابات تقویت شود.