افرادی که در بستر انقلاب اسلامی و با توکل بر خدای لایزال، اعتقادات شرعی و منویات رهبری به گونه‌ای عمل کردند که به عنوان یک هموطن به آنچه به دست آوردیم، می‌بالم

ندای گیلان: رییس سازمان انرژی اتمی گفت: به عنوان یک شاهد که 44 سال در فناوری هسته‌ای تجربه و تخصص دارد شهادت می‌دهم آنچه در بعد فنی به دست آوردیم دستاوردی بزرگ و تاریخ‌ساز است.

علی اکبر صالحی در گزارشی فنی از روند مذاکرات انجام گرفته در پرونده هسته‌ای در گزارشی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی،‌ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای، گفت: به شهدای هسته‌ای – قشقایی، احمدی روشن، رضایی‌نژاد، علی‌محمدی و شهریاری – سلام می‌کنم. شهید شهریاری نمونه بارز انسانی فرهیخته و عالم بود که هم علم و هم دین را داشت. او با این دو بال، اوج گرفت.

وی افزود: گزارش دکتر ظریف به قدری کامل و فراگیر است که بنده بخش فنی را قدری توضیح می‌دهم. امیدوارم با توضیحاتی که ارائه می‌دهم تناقض‌هایی که مطرح می‌شود را پاسخ بدهم.
رییس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: مذاکره امر ساده‌ای نیست، آن هم در چالش با جنود شیطان. مذاکره با کسانی که همواره در پی مکر و حیله بودند، کار راحتی نیست اما افرادی که در بستر انقلاب اسلامی و با توکل بر خدای لایزال، اعتقادات شرعی و منویات رهبری به گونه‌ای عمل کردند که به عنوان یک هموطن به آنچه به دست آوردیم می‌بالم .
صالحی افزود: بنده از ابتدای پرونده هسته‌ای به عنوان نماینده ایران در آژانس در جریان سیر تحولات هستم. طی 12 سال پرچالش ملت با استواری و استقامت و نقش‌آفرینی مقام معظم رهبری توانستیم با عزت و سرافرازی به ایستگاه آخر برسیم.