استاندار گیلان با اشاره به پیشرو بودن استان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: ۱۲ هزار خانوار گیلانی از اجرای این طرح بهره مند می‌شوند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، اسدالله عباسی با اشاره به اینکه اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با قدرت در استان در حال انجام است، اظهار کرد: مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از ۱۳ خرداد ماه سال جاری برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در گیلان اجرا شده‌است، ولی این طرح کماکان با ضعف‌هایی مواجه است که امیدوارم رفع شود.

عباسی، یکی از اهداف از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را حمایت از اقشار کم درآمد و به ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی دانست و گفت: بر اساس آمار ۱۰۴ هزار و ۴۳۴ خانوار تحت پوشش بهزیستی و نیز ۱۳۵ هزار و ۴۴۰ تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که در مجموع ۱۲ هزار خانوار از طرح کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به پیشرو بودن گیلان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی افزود: این طرح به طور آزمایشی از هفته نخست اسفند ماه در این استان آغاز شده و گیلان یکی از استان‌های برتر در این حوزه است.

استاندار گیلان همچنین با درخواست از رئیس بنیاد مستضعفین در جهت پیشبرد برنامه‌های استانی بویژه پروژه‌ها و طرح‌های زیر بنایی، تصریح کرد: بنیاد مستضعفان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کمک‌های خوبی را به گیلان کرده است که جای بسیار قدردانی دارد، لذا انتظار دارم به مانند گذشته در اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی این نهاد در کنار استان‌ها باشد.