همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان در شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان از شفت،  ظهر دوشنبه همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل ۲ طرح توسعه سورتینگ و واحد بسته بندی برنج، یک طرح زمین ورزشی چمن مصنوعی، یک طرح احداث ترانس و کابل برق و رفع مشکل ضعف برق و یک واحد مسکن مددجویی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

همچنین همزمان ۲ طرح توسعه سورتینگ و واحد بسته بندی برنج در روستاهای لختکی و عثماوندان با اعتباری جمعه بالغ بر ۸ میلیارد تومان توسط جهاد کشاورزی ساخته شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

یک طرح زمین ورزشی چمن مصنوعی به مساحت ۴۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در دبیرستان شهید یوسف زاده شهر احمد سرگوراب توسط آموزش و پرورش و با همکاری شهرداری احمد سرگوراب اجرا شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین یک طرح احداث ترانس و کابل برق و رفع مشکل ضعف برق در روستای نصیرمحله با اعتباری بیش از ۱ میلیارد تومان توسط اداره برق و یک واحد خانه مسکن مددجویی در روستای نصیرمحله توسط بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان و ساخته شده بود افتتاح بهره برداری شد.