سرپرست فرمانداری تالش با اشاره به بهره برداری از ۳۰۸ پروژه عام المنفعه همزمان با دهه فجر در این شهرستان گفت: اعتبارات عمرانی در تالش ۱۲۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش ندای گیلان از تالش، ایرج مؤذن امروز در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت جشن انقلاب، جشن مبعث و انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: نقش خبرنگاران در ایجاد شور انتخاباتی بین مردم بسیار برجسته است.

مؤذن از رشد ۱۲۸ درصدی اعتبار شهرستان در بخش عمرانی خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال ۳۰۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۶۷ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که ۱۰۴ پروژه زیر ساختی آن با ۲۵۷ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان می‌باشد.

سرپرست فرمانداری تالش افزود: سهم کل شهرداری‌های تالش از پروژه‌های دهه فجر امسال را ۱۸ پر وژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۱۸۷ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: در دهه فجر امسال ۱۶۶ پروژه دهیاری‌های تالش با اعتبار ۳۲ میلیارد و یکصد و بیست میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به بهره برداری از ۴ طرح اشتغالزایی شهرستان در دهه مبارک فجر با اعتبار ۱۴۴ میلیارد و سی و هشت میلیون تومان گفت: هشت طرح حمایتی اشتغالزایی کمیته امداد و بهزیستی با اعتبار یکصد میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان و هشت طرح‌حمایتی مسکن کمیته امداد و بهزیستی با اعتبار شانزده میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

سرپرست فرمانداری تالش ادامه داد: برای ایجاد شور انتخاباتی در تالش نیاز به کمک رسانه‌ها همچون گذشته داشته و لازم است رسانه‌ها و مسؤولان به یک همراهی مشترک رسیده و با هم اندیشی در کنار یکدیگر باشند.