با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار گیلان در منزل شهیدان یوسفی پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با هزینه ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

به گزارش ندای گیلان از رشت؛اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در آخرین روز از هفته دولت با حضور آذری جهرمی و ارسلان زارع پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان در منزل شهیدان یوسفی به بهره‌برداری رسید.

مهندس محمدجواد آذری جهرمی در این دیدار خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت و دیدار و تجلیل از آنان را وظیفه مسئولان دانست و اظهار داشت: به برکت حضور شهدا پروژه های شهر رشت ، اینجا و با دستان مادر شهید افتتاح می شود.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته ۸۱ میلیارد تومان برای توسعه نسل سوم و چهارم فناوری اطلاعات شهر و روستاهای شهرستان رشت هزینه شده ضمن آنکه در مجموع ۲۰۰ میلیارد تومان برای بهره برداری از پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان اعتبار صرف شده است.

آذری جهرمی یادآور شد: با وجود همه تلاش های صورت گرفته؛ آنچه که انجام شده، جوابگوی زمان شلوغی و حضور گردشگران در ایام سفرهای نوروزی و تابستانی در گیلان نیست و باید تلاش کنیم تا سفر به گیلان، برای مردم دردسر نباشد و رحمت به زحمت تبدیل نشود و این کار، نیازمند برنامه ریزی است.

وی با تصریح اینکه ظرفیت های فناوری ارتباطات در گیلان تا دهه فجر امسال دو برابر می شود، از شهرداری و سایر نهادهای مرتبط خواست برای کمک به این حوزه، وارد عمل شوند چرا که این پروژه ها، ملی هستند.

وی با قدردانی از مساعدت های رئیس سازمان برنامه و بودجه در اختصاص بودجه های فناوری ارتباطات گیلان، گفت که شخصا پیگیر و ناظر در پیشبرد برنامه ها و اهداف وزارتخانه است.

در جریان حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در منزل مادر شهیدان یوسفی تمبر یابود شهیدان یوسفی، به او اهداء شد.