مدیر آب و فاضلاب روستایی تالش از افتتاح ۵ پروژه آبرسانی روستایی در این شهرستان با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش ندای گیلان: صابر اکبری گفت: ۵ پروژه تامین آب شرب بهداشتی مربوط به آبرسانی روستایی در ۲۷ روستای شهرستان و با ۹۰۰۰ خانوار بهره‌مند از این پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و حوادث در ایام هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه این ۵ پروژه در بخش‌های اسالم و مرکزی به بهربرداری می‌رسند، افزود: این پروژه‌ها مربوط به مجتمع آبرسانی ریک – شاه رسول و هره‌دشت و جوکندان از توابع بخش مرکزی و روستای پیرهرات از توابع بخش اسالم هستند.
مدیر آب و فاضلاب روستایی تالش، متراژ لوله‌گذاری برای آبرسانی برای این ۲۷ روستا را ۳۶ کیلومتر بیان کرد و گفت: افتتاح تمامی این پروژ‌ها به طور تجمیع در دهستان جوکندان بخش مرکزی تالش با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.
اکبری خاطرنشان کرد: حفر ۲ حلقه چاه عمیق و یک حلقه چاه دهنه گشاد، نصب ۴ دستگاه ترانسفورماتور ۳ کیلووات و ۵۰ کیلو وات، نصب ۴ دستگاه الکترو شناور و ساخت و تجهیز ۴ باب ایستگاه پمپاژ از دیگر مشخصات این ۵ پروژه‌ قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری‌ست.