رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه بستر بروز اختلاف‌ها در گیلان بسیار است، گفت: مسائل شهری از جمله کاهش آستانه تحمل مردم محسوب می‌شود ضمن اینکه بسیاری از واحدهای مسکونی شهر رشت فاقد سند و اصول شهرسازی است.

به گزارش ندای گیلان، احمد سیاوش‌پو در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان یکی از وظایف قوه قضائیه را پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد و گفت: مردم گیلان با توجه به فرهنگ غنی و فضای خدادادی باید آرام باشند اما به لحاظ خشونت کلامی و فیزیکی در رتبه‌های بالای کشور هستند.

وی یکی از دلایل پرخاشگری در گیلان را روند کند اجرای برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: حرکت کند اجرای برنامه‌ ها در روح و روان انسان تاثیر می‌گذارد و از نظر کارشناسان یکی از بسترهای کاهش آستانه تحمل مردم است.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه بستر بروز اختلاف‌ها در گیلان بسیار است، بیان کرد: مسائل شهری از جمله کاهش آستانه تحمل مردم محسوب می‌شود ضمن اینکه بسیاری از واحدهای مسکونی شهر رشت فاقد سند و اصول شهرسازی است.

سیاوش‌پور، تراکم جمعیتی را از دلایل کاهش آستانه تحمل مردم برشمرد و تصریح کرد: حق مردم گیلان از درآمد ملی به خوبی ادا نشده و در حد استان‌های معمولی است.