مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: همزمان با هفته دولت بزرگ‌ترین سالن آمفی تئا‌تر استان با ظرفیت ۷۰۳ صندلی در آستارا افتتاح می‌شود.

به گزارش نداي گيلان: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بعد از ظهر امروز در جریان افتتاح پروژه آبرسانی مذکور اظهار کرد: امروز طرح آبرسانی به 12 روستای غرب انزلی و هشت روستا در محدوده کپورچال و کرکان به بهره‌برداری رسیده است.
محمدعلی فرامینی افزود: با توجه به اینکه مناطق مذکور برای تامین آب به‌ویژه در ایام تابستان بسیار مشکل داشتند و مردم گاهی از وضعیت آب ناراضی بودند در فاصله حدود 3 کیلومتری از مرداب انزلی چاهی با عمق بیش از 70 متر حفاری شد.
وی با بیان اینکه چاه مذکور آبدهی بسیار خوبی دارد، تصریح کرد: با اجرای 16 کیلومتر خط انتقال آب را منتقل و وارد تاسیسات منطقه کرکان کردیم و با ایجاد ایستگاه پمپاژ آب را به 8 روستا رساندیم.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان خاطرنشان کرد: امروز شاهد انتقال آب به روستاهای مورد نظر هستیم و امیدواریم مردم از این پس از آب آشامیدنی راضی باشند.
وی درباره هزینه طرح آبرسانی مذکور خاطرنشان کرد: برای طرح آبرسانی به روستاهای انزلی اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 540 میلیون تومان هزینه شده است.