شهرستان آستارا پتانسیل های خوبی دارد و اگر این قابلیت ها شناسیایی شوند یك نفر هم بیكار نخواهیم داشت.

همزمان با دهه مبارك فجر، بزرگترین واحد تولیدی  UPVC استان گیلان در شهرستان مرزی بندر آستارا به بهره برداری رسید.
به گزارش ندای گیلان،فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در آیین بهره برداری از این پروژه ضمن تبریك فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، خاطر نشان كرد: اقدام سرمایه گذاران شهرستان در راه اندازی چنین واحدهایی كه با ایجاد اشتغال همراه می باشد قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: از كلیه افرادی را كه در سطح شهرستان سرمایه گذاری می كنند و یا طرح هایی برای سرمایه گذاری دارند به جد حمایت می گردد.
شفقی با بیان اینكه باید از افراد كارآفرین حمایت كنیم، اضافه كرد: از مدیران استانی در راستای تسهیل در كارها و رفع موانع و مشكلات جهت حضور در شهرستان دعوت به عمل می آید.
وی در پایان تأكید كرد: شهرستان آستارا پتانسیل های خوبی دارد و اگر این قابلیت ها شناسیایی شوند یك نفر هم بیكار نخواهیم داشت.
 كهكشان «مدیر این واحد تولیدی» در خصوص مشخصات پروژه مذكور اظهار داشت: این واحد در سه برند PVC هافمن، ABI و دكتروین راه اندازی شده است.
وی با تأكید بر اینكه برای احداث این واحد، 10 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی بدون حمایت مالی و تسهیلات هزینه شده است، افزود: كلیه مساحت مجتمع 800 مترمربع می باشد و 9 نفر به شكل مستقیم در آن مشغول به فعالیت هستند.
كهكشان در بخش پایانی سخنان خود به بخشی از تولیدات این واحد اشاره و عنوان كرد: درب و پنجره های لولاییUPVC با سه برند، درب و پنجره های كشویی UPVC با برند هافمن، شیشه دوجداره كارخانه با دكراتیو داخل شیشه، كركره برقی با تیغه های آلومنیوم و گالوانیزه فوم دار، درب و پنجره آلومنیومی ترمال و…، تورهای رولینگ و پلیسه ای و فرم آهن برای UPVCو آلومنیوم به شكل انبوه در این واحد تولید می شود.