رئیس ستاد انتخابات استان گیلان بر لزوم نظارت بر فعالیت های مرتبط با تولید و انتشار اخبار در فضای مجازی نیز تاکید کرد و گفت: باید رویدادها به ویژه اخبار مربوط به انتخابات، از منابع موثق و رسمی اعل

به گزارش ندای گیلان،محمود قاسم نژاد در چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان ، بر لزوم انعکاس صحیح خدمات و اقدامات صورت‌گرفته از سوی نظام اسلامی و دولت تاکید کرد.
وی آرامش جامعه را در گرو روشنگری اقشار مختلف خواند و با اشاره به برخی حواشی در پی اجرای طرح اصلاح نرخ بنزین ادامه داد: دشمنان با بزرگ نمایی این حوادث سعی در اختلاف افکنی بین مردم و مسئولان دارند.
قاسم نژاد بر لزوم تنویر افکار عمومی نسبت به نتایج مثبت اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اصلاح نرخ سوخت تصمیم سران سه قوه بود که مقام معظم رهبری نیز بر آن صحه گذاشتند .
وی با اشاره به اهمیت مدیریت منابع از جمله سوخت خاطرنشان کرد: علیرغم فشارهایی که علیه دولت و ملت وارد آمده؛ تلاش های خوبی برای رونق و توسعه کشور انجام شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری اشاره کرد و گفت: این انتخابات ابعاد وسیعی در سطوح بین المللی و جهانی دارد .
وی با تاکید بر لزوم افزایش مشارکت سیاسی مردم و حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات افزود: لازم است با بیان دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در مسیر توسعه کشور ، موجبات دلگرمی مردم نسبت به ارکان نظام را فراهم کنیم.
قاسم نژاد، اطلاع رسانی در خصوص شرح وظایف نمایندگان و میزان توان اجرایی آنان را یک الزام خواند و خواستار روشنگری جامعه نسبت به شناسایی تبلیغات غیرواقعی شد.
رئیس ستاد انتخابات استان گیلان بر لزوم نظارت بر فعالیت های مرتبط با تولید و انتشار اخبار در فضای مجازی نیز تاکید کرد و گفت: باید رویدادها به ویژه اخبار مربوط به انتخابات، از منابع موثق و رسمی اعلام شود.
وی تصریح کرد: عملکرد صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی انتخابات رضایت بخش است اما باید یک تیم اجرایی قوی برای انعکاس اخبار صحیح و سریع، پای کار باشند تا از اتهام افکنی دشمنان جلوگیری شود.
وی همچنین به برگزاری جام فجر با عنوان جام نامجو اشاره کرد و گفت: این رویداد ورزشی بزرگ و جهانی می تواند در توسعه استان تاثیرگذار باشد و زمینه معرفی هرچه بهتر توانمندی های گیلان در ابعاد مختلف را نیز فراهم سازد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خواستار تلاش رسانه ها در جهت معرفی ابعاد شخصیتی مرحوم نامجو به عنوان تنها گیلانی مقام آور در رقابت های وزنه برداری المپیک شد.