سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به آغاز ثبت نام از کارگاه های حضوری این نهاد، گفت: ۶۵ عنوان کارگاه تخصصی تابستان امسال در گیلان برگزار می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سیدجلیل میر عظیمی صبح شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به آغاز ثبت نام از کارگاه‌های حضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، اظهار کرد: با توجه به کنترل ویروس کرونا این کارگاه‌های حضوری در قالب‌های گسترده‌تری برگزار می‌شود.

وی با دعوت از علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها، اضافه کرد: ۶۵ عنوان کارگاه عمومی و تخصصی در گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان هنر قصه‌گویی و اجرا، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی از جمله کارگاه‌های تخصصی فصل تابستان برشمرد و گفت: هر کدام از این سرفصل‌ها خود نیز به زیرشاخه‌هایی تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های ادبی در قالب شعر، داستان، خوانش متون ادبی و همچنین علمی در قالب نجوم، رباتیک، زیست‌شناسی، افزود: عمق‌بخشی به دانش و آگاهی‌های علمی و ادبی مخاطبان از اهداف برگزاری این کارگاه‌ها است.

میر عظیمی از برپایی کارگاه‌های عمومی در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان گیلان نیز خبر داد و گفت: کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، شناخت سرزمین، مفاخر، مشایخ، مشاغل و وقایع و آشنایی با قرآن و احادیث از جمله کارگاه‌های سازنده‌ای است که به صورت رایگان برای علاقه مندان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت‌ها و برنامه‌های به نشانی اینترنتی gilan.kpf.ir و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در سراسر استان مراجعه‌کنند.