مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از برگزاری یادواره شهید میرزا کوچک جنگلی و ۱۵۲ شهید روحانی گیلان در شبکه تلویزیونی باران خبرداد و گفت: این یادواره دوشنبه ساعت ۱۸ از شبکه باران پخش می شود.

به گزارش ندای گیلان،حجت الاسلام «احسان الله محمدی» امروز(پنج شنبه، ۶ آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع برگزاری یادواره شهدای روحانی و شهید میرزا کوچک جنگلی اظهار کرد: علما از دیرباز تا کنون نقش ارزنده ای در تحولات جامعه داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه میرزا کوچک جنگلی افتخار جهان اسلام بود گفت: علمای بزرگ ما در دفاع از دین اسلام و ترویج فرهنگ نقش ارزنده ای داشتند.

حجت الاسلام محمدی اذعان کرد : ترویج و تشویق به علم، تبلیغ و فرهنگ سازی، ارتقا معنویت و ایمان مردم، مبارزه با بدعت ها از جمله شاخص های یک عالم دینی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اساس مبارزه میرزا کوچک جنگلی اندیشه اسلام، قرآن، فرهنگ، ولایت و امامت است یادآور شد: میرزا کوچک جنگلی احساس مسئولیت به دین، جامعه و مردم داشت.

وی به نقش رسانه ها در انعکاس شخصیت میرزا پرداخت و اظهار داشت: رسانه ها نقش میرزا و ویژگی ها و اندیشه های این مرد بزرگ را برای نسل امروز بیان کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به برگزاری یادواره شهید میرزا کوچک جنگلی و ۱۵۲ شهید روحانی گیلان در شبکه تلویزیونی باران خبرداد و تصریح کرد: این یادواره دوشنبه( ۱۰ آذر )ساعت ۱۸ از شبکه استانی پخش می شود.

وی ادامه داد: این یادواره با حضور کارشناسان و آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه گیلان در خانه میرزا کوچک جنگلی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدای روحانی، دیدار با جانبازان روحانی، ادای احترام و اهدای گل و غبارروبی مزار شهید میرزا کوچک خان جنگلی از دیگر برنامه های این ایام است.‌

وی از تهیه و تدوین کتاب با موضوع اندیشه سیاسی میرزا خبر دادو خاطرنشان ساخت: این کتاب با محوریت اندیشه سیاسی میرزا در آینده تدوین و تهیه می شود.

شبستان