از سلسله نشست های هفتگی معاونت فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان با موضوع "امنیت فرهنگ و فرهنگ امنیت" با حضور سردار سید علی آقا زاده دافساری نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در سالن منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان،از سلسله نشست های هفتگی معاونت فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان با موضوع “امنیت فرهنگ و فرهنگ امنیت” با حضور سردار سید علی آقا زاده دافساری نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران و جمعی از سرمایه گذاران و دیگر مدعوین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

در این نشست دکتر سید حجت مهدوی سعیدی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن تبریک عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم با اشاره به احادیث معتبر به موضوع اهمیت امنیت فرهنگ و فرهنگ امنیت در ابعاد مختلف پرداخت و تأکید بسیار فراوان این موضوع از منظر دین اسلام را بیانگر اهمیت آن عنوان کرد.

وی با بیان اینکه براساس آموزهای دینی و ارق ملی،فرآهم ساختن احساس امنیت برای سرمایه گذاران گام نخست در دست یابی به توسعه اقتصادی است اضافه کرد: به نمایندگی از مجموعه سازمان و دیگر مسئولین مرتبط، این اطمینان را به همه سرمایه گذاران واقعی می دهیم که امنیت سرمایه ها و داشته های آنها را با برنامه ریزهای دقیق و ضابطه مند، حافظ و امین باشیم.

سید علی آقا زاده دافساری نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تشکر از برگزاری و موضوع این نشست عنوان کرد، ما زمانی می توانیم به امنیت پایدار دست یابیم که امنیت فرهنگ و هم فرهنگ امنیت را پاسدار باشیم .

عضو کمسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی حقیقتا نماد و تجسم واقعی از این موضوع در میدان عمل نمایان کرد، افزود: از زمان استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنی آمریکا به تبع روحیه استکباری دولت و نظام حاکمه امریکا در چهار دهه اخیر بسیار گسترده و کینه توزانه بوده است و در تقابل، با روحیه استکبار ستیزی ملت و نظام حاکم ایران همواره به اقتضا زمان و‌مکان کشورمان نتنها در دفاع از ملت خود بلکه بر اساس آرمانهای جمهوری اسلامی ایران با راهبری های داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری از دیگر ملتهای مظلوم در مقابل رژیم های مستبد دفاع کرده است.

وی با تصریح براینکه دشمنی امریکا با ایران با ترور ناجوانمردانه و نابخردانه سردار سلیمانی به اوج خود رسید اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از خون این سردار وطن نخواهد گذشت و مجلس یازدهم به مثابه دیگر قوای کشور با رهبرهای داهیانه مقام معظم رهبری، ان شاالله با خروج کامل آمریکای جنایتکار از منطقه انتقام خون به ناحق ریخته سپهبد شهید سردار سلیمانی را خواهیم گرفت.