مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان از برگزاری نخستین دوره آموزشی خبرنگاری اقتصادی به مناسبت ایام گرامیداشت خبرنگار خبر داد.

به گزارش ندای گیلان  از رشت، میلاد ابراهیمی افزود: این کارگاه آموزشی در نیمه اول مرداد با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان و با حضور اساتید ملی و استانی و در دو سطح مقدماتی و پیشرفته در رشت برگزار می‌شود.

وی سرفصل های دوره مقدماتی را آشنایی با مفاهیم اقتصادی و بودجه و تنظیم خبر اقتصادی عنوان کرد و افزود: دوره پیشرفته نیز با سرفصل های جریان شناسی و اقتصاد سیاسی ایران، اقتصاد اسلامی، قانون بودجه ۱۴۰۱، اقتصاد و ظرفیت های گیلان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان با اشاره به چگونگی ثبت‌نام اصحاب رسانه در دوره آموزشی خبرنگاری اقتصادی بیان کرد: خبرنگارانی که تمایل به شرکت در این دوره را دارند می توانند حداکثر تا *هفتم مرداد* با ارسال عدد ۹ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۴۲۴۰ ، نام نویسی کرده و در این دوره آموزشی شرکت کنند.

ابراهیمی با اشاره به صدور گواهینامه برای شرکت کنندگان دوره آموزشی خبرنگاری اقتصادی، گفت: به مناسبت ایام گرامیداشت روز خبرنگار، حضور در این دوره آموزشی برای اصحاب رسانه استان گیلان رایگان است.