مدیر کل زندانهای گیلان از برگزاری مسابقات جسمانی برای سربازان زندانهای گیلان را با شعار امنیت – ورزش و سلامت خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،طی نشستی که بمناسبت هفته قوه قضاییه در سالن کنفرانس زندانهای گیلان برگزار شد ، سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان ، خواستار دقت هر چه بیشتر به اوقات فراغت سربازان و زمانبندی برنامه های فرهنگی ، ورزشی و هنری را در طول سال شد.

وی بیان داشت:سلامت جسم و ذهن اثرات نگرشی مثبتی را در رفتار و روحیه خدمتی سربازان ایجاد می کند و استرس و اضطراب را کاهش داده و جسم و روان را نیز بسوی اهداف مثبت سوق می دهد.

مدیر کل زندانهای استان گیلان ، بر سلامت روان از منظر آموزه های دینی تاکید کرد و افزود : می‌توان با آموزه های دینی در کنار برنامه های ورزشی تاثیرات مثبت تری را برای سربازان ایجاد کرد .

وی خاستگاه و سلامت سربازان را با حضور روحانیون مستقر در زندان و توصیه های بزرگان دین را در این خصوص خواستار شد.

سید حمید حسینی با تاکید بر ضرورت سلامت اجتماعی ، روانی و معنوی گفت : ایجاد علاقه ، برآورده شدن نیازها ، اعتماد متقابل و دیگر مواردی که می تواند باعث تعالی در ابعاد رشد سربازان شود رایکی از موارد مهم دانست و افزود :می توان با اینگونه برنامه ها و استفاده از پتانسیل های موجود سازگاری سربازان با شرایط موجود را بالاتر برد تا فرد با نگاه مثبت و شناخت تواناییها و مهارتهای خود در اجتماع ارتقاء یابد .

در پایان مدیر کل زندانهای گیلان  از برگزاری مسابقات جسمانی برای سربازان زندانهای گیلان را با شعار امنیت – ورزش و سلامت خبر داد.