فرماندارتالش گفت: ۵۵مامور سرشماری،۱۱کارشناس ومعاون فنی، ۶ آمارگیر ذخیره، ۱ آمارگیر تلفنی با۱۱خودرو از ۲۷۹آبادی در۱۰دهستان و ۴بخش تالش آمارگیری می کنند

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از تالش،علی فتح اللهی در آیین افتتاح کلاس های آموزشی سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان که در سالن مصطفی خمینی(ره) تالش با حضور بخشداران ،معاونین و سایر مسئولین برگزار شد با بیان اینکه:آمار درسرنوشت مردم تاثیر  بسزایی دارد گفت: به عنوان نمونه اگر بخواهیم دریک جایی کار عمرانی انجام بدهیم به آمار جمعیت آن منطقه و سایر اطلاعات اولیه نیاز داریم.

فرماندار تالش  خطاب به مأموران سرشماری  و با اشاره به اینکه خداوند به قلم درقرآن تاکید داردو ازآن با قسم یاد کرده است بیان داشت: سرنوشت یک منطقه دردست شماست  اگر شما برای سرشماری یک روستا وقت نداشته باشید سرنوشت آن روستا بد رقم زده میشود .

وی افزود :همه باید در محضر خداوند متعال جواب گو باشیم. سرنوشت و آینده مردم به شما بستگی داد و اگر یک روستارا ازقلم بیندازیدتا ۱۰سال آن روستا محروم کرده اید.

فتح اللهی تاکید کرد:مأموران سرشماری باید طوری رفتار کنند که مردم به آن ها اعتماد داشته باشند و اطلاعات دقیق و صحیح را در اختیارشان قرار دهند.

فرماندار تالش گفت:در جلسه ای که در استانداری گیلان برگزار شد،مصوب شده است تا مناطق صعب العبور را در ابتدای روز که مأموران انرژی بیشتری دارند سرشماری شوند.

وی افزود:به این ترتیب در صورت مواجه با شرایط آب و هوایی نامناسب آمارگیران دچار مشکلی نمی شوند و پس از آن می تونیم به مناطق دیگر بپردازیم.

فرماندارتالش درپایان تصریح کرد: ۵۵مامور سرشماری،۱۱کارشناس ومعاون فنی، ۶ آمارگیر ذخیره، ۱ آمارگیر تلفنی با۱۱خودرو از ۲۷۹آبادی در۱۰دهستان و ۴بخش تالش آمارگیری می کنند.

وی در پایان با خوب ارزیابی کردن امنیت شهرستان تالش گفت: ما امنیت این سرزمین رامدیون شهدا هستیم و هیچ کشوری در دنیا از امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران برخوردار نیست.